مرتضی مومنی شهردار این شهر در آستانه فعالیت دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در جمع نمازگزاران شهر رویان در مسجد جامع این شهر با ارائه گزارش مختصری از عملکرد شهرداری و شورای دوره سوم از شهروندان خداحافظی و طلب حلالیت کرد.

شهردار رویان دراین جمع به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک این شهر اشاره کرد و عنوان داشت: رویان با موقعیت جغرافیایی خاص خود و استعدادهای موجود نیاز به توسعه سرمایه‌گذاری و حضور سرمایه‌گذاران داشته که تا قبل از انقلاب به بهانه سرسبزی و دریا و کوه همواره از این حیث محروم نگه داشته شد.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب و به ویژه فعالیت سه دوره شورای شهر و تعامل بین شورا و شهرداری پیشرفت‌های خوبی حاصل شد که نتیجه آن در امور زیربنایی، تفریحی و توریستی و بحث تجاری کاملا مشهود و نمایان است.

مومنی با اشاره به جایگاه شورا و لازم الاجرا بودن مصوبات شورا توسط شهرداری اظهار داشت: با وجود تورم و رکود اقتصادی با تلاش شورا به ویژه دوره سوم شورای شهر رویان پروژه‌های خوبی در این شهر پیگیری و به نتیجه رسید که مهم‌ترین آنها احداث جایگاه دو منظوره سی.ان.جی و بنزین، افتتاح سونا، استخر و جکوزی، سالن پیامبر اعظم که میزبان بیشتر مراسم شهرستانی است می‌توان اشاره داشت.

شهردار رویان افزود: احداث پل و خیابان انقلاب، سالن ورزشی کشتی، ساختمان مجهز آتش‌نشانی، پل و خیابان سبزه رود، ساختمان تجاری، اداری الماس رویان، بازسازی پارک‌ها، پیاده‌روسازی، آسفالت راه‌های دسترسی، افزایش فضای سبز شهری و ده‌ها نمونه دیگر از اقدامات شهرداری در دوره سوم شورای اسلامی بود.

 وی در پایان با اشاره به فعالیت دوره چهارم شورا و احتمال عدم حضور در این شهر از شهروندان رویانی خداحافظی و از آنان طلب حلالیت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *