ساختمان محل استقرار رئیس جمهور سابق در خیابان جردن تهران قرار دارد.

 

جام به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود احمدی‌نژاد بعد از مراسم تنفید و تحویل رسمی نهاد ریاست‌جمهوری به حسن روحانی، از روز گذشته به‌همراه اسفندیار رحیم مشایی به ساختمان “لادن” واقع در خیابان جردن، رفته است.

 

دفتر ساختمان لادن که پیش از این در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوده، در سال‌های اخیر به کنترل نهاد ریاست‌جمهوری درآمد و بعد از بازسازی در اختیار علی سعیدلو، معاون امور بین‌الملل احمدی‌نژاد، قرار گرفته بود.

این دفتر پس از نقل مکان سعیدلو در اختیار بقایی قرار گرفت و اکنون «دفتر رئیس‌جمهور سابق» نامیده می‌شود.

حضور دکتر احمدی‌نژاد به‌همراه اسفندیار رحیم مشایی در ساختمان لادن در حالی است که احمدی‌نژاد پس از تنفیذ گفته بود صبح یکشنبه به دانشگاه ایرانیان خواهد رفت.

رئیس جمهور سابق در اولین روز کاری اش پس از پایان دوره ۸ ساله ریاست جمهوری، با برخی مقامات کشورهای خارجی دیدار کرد. (تصاویر پایین)

 

 

 

 

 

 

 

9 thoughts on “احمدی نژاد و مشایی در زمان تحلیف دقیقا کجا بودند؟+عکس”
  1. درود بر تو اي مرد خدا
    ما تازه مي فهميم كه چه زحماتي كشيدي هميشه سربلند باشي

  2. هرکه بودی وهرچه کردی اگر برای رضای خدابودقبول باشد انشاءالله درغیراینصورت توبدان با خدای خویش در روزمحشر که باید جواب تک تک ایرانیان رابدهی. واین نکته که دیگران کارشکنی می کردند را به خداواگذارشان کن. فقط دوباره برای ریاست جمهوری اقدام نکن.درالباقی عمرت پیروزباشی انشاءالله. یاعلی مدد

  3. مطمن باشید بعد از یک مدتی میفهمیم که دکتر احمدی نژاد چه کارهای خوب ومفیدی انجام داده است.

  4. خدارا شکر که رفت با تمام اندیشه هایش

  5. خداوند پشت و پناهت سردار خستگی ناپذیر، احمدی نژاد عزیز…

  6. تاریخ و آینده گان قضاوت درستی از عدم لیاقت مردان این دولت سابق به دست خواهند داد.. دولتی که با شعار عدالت آمد و نام پاک ترین دولت را با خود یدک می کشد بدترین فساد بانکی و دولتی را از خود نشان داد.. وای به حال دولتی که از همان ابتدا نام اعتدال (من میگویم مدارا) را با خود به یدک می کشد… احمدی نژاد هشت سال با حرف مملکت را گرداند. امیدوارم این یکی دیگر اینطور نباشد.. و وقتی آخر پاییز جوجه ها می شماریم از آنفلوزنزای مرغی نمرده باشی..!! البته بنده خیلی امیدوارم و انشالله خدا هم کمک کنه تا مردم محروم و ستمیده ی ما طعم زندگی را بچشند.. طعم آزادگی و طعم شرافت ایرانی را..
    —————–

  7. سلام آقای محمدی چرا وقتی افراد و شخصیت ها را نمیشناسی در موردشان قضاوت میکنی اون آقایونی که اختلاص کردن که در دولت احمدی نژاد استخدام و گمارده نشده بودند مفسدینی بودند که از قبل گمارده شده بودند و وقتی فضا را تنگ دیدند و متوجه پایان از خزانه خوردن شدند اختلاص کردند و فرار کردند ولی اگر فضا را مثل قبل باز و جای بخور بخور می دیدند هنوز چهره پلیدشان را نشان نمی دادند ولی این آقایانی که اکنون آمده اند امثال….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *