وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: طبق نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرای تنها یک جلسه برای هیئت امنای دانشگاه آزاد بر عهده من گذاشته شده است که این جلسه به زودی برگزار می شود.
دکتر کامران دانشجو امروز شنبه در پاسخ به خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد توضیح داد: طبق نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرای تنها یک جلسه برای هیئت امنای دانشگاه آزاد بر عهده من گذشته شده است.

وی با اشاره به موضوع جلسه گفت: در این جلسه در خصوص تعیین مسئولان این دانشگاه اقدام خواهد شد.

دانشجو در خصوص زمان تشکیل جلسه گفت: زمان جلسه بعداً اعلام می شود.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار دیگری درباره رتبه بندی دانشگاهها گفت: آیین نامه رتبه بندی دانشگاهها برای بنده ارسال شده که در حال حاضر با حضور کارشناسان در دست بررسی است و به زودی ابلاغ می کنیم.

وزیر علوم درباره خالی ماندن ظرفیت دانشگاههای دولتی و موسسات آموزشی غیرانتفاعی خاطرنشان کرد: خالی ماندن ظرفیت ها مشمول دانشگاههای دولتی و غیر دولتی شده است که البته این امر به دلیل سوق یافتن تقاضاها به سمت تحصیلات تکمیلی است که در این زمینه دانشگاههای کشور باید از نظر کمی و کیفی باهم رقابت کنند.

دانشجو اضافه کرد: در حال حاضر تقاضا برای چند رشته محدود است اما باید زمینه را به گونه ای فراهم کنیم که همه بتوانند از تحصیلات تکمیلی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *