بررسي‌هاي اوليه از تيراندازي غروب دوشنبه 11مهرماه در شهرك زيتون زاهدان نشان مي‌دهد كه قرباني اين تيراندازي فرزند يك خانواده ارزشي و موجه بوده است كه به دليل اصابت گلوله جان باخته است…

به گزارش خبرنگار اجتماعي، فرهنگي آتي‌نيوز، نوجوان 13 ساله‌اي شامگاه دوشنبه 11مهرماه در تيراندازي مستقيم از سوي سرنشينان يك ماشين با پلاك مشخص در شهر زاهدان و در نزديکي مجتمع مسکوني زيتون واقع در خيابان دانشجو کشته شد. «ميلاد ثاني‌حيدري»، در يك خودرو پرايد بر صندلي عقب نشسته بود و به همراه 2 نوجوان ديگر در شهرك مسكوني خود در حال تردد بودند كه از سوي يك خودرو مورد تعقيب قرار گرفته و از ترس آنكه به دليل سن كم توقيف شوند سعي در ترك محل كردند. اما لحظاتي بعد از سوي سرنشينان خودرو تعقيب‌كننده به رگبار بسته شدند.

بررسي‌هاي خبرنگار آتي‌نيوز حاكي از آن است كه در اين تيراندازي به میلاد كه تنها به سبب همسايگي با راكب خودرو سوار آن شده بود بيشترين گلوله اصابت كرده است و دقايقي بعد از تيراندازي در همان محل جان باخت.

راننده اين پرايد جراحتي نداشته است ولي ديگر سرنشين خودرو از ناحيه پهلو زخمي شده است.
هنوز هيچ يک از مقامات استان سيستان و بلوچستان و شهر زاهدان در اين‌باره صحبت نکرده‌اند. مقامات نيروي انتظامي زاهدان سعي در انكار وقوع چنين حادثه‌اي داشته‌اند و در تماس‌هايي كه با آنها گرفته شده است هر نوع حادثه‌اي را منكر شده‌اند.

در همين حال روزنامه اعتماد در خبري كه امروز در صفحه حوادث خود منتشر كرده است نوشت:« در تماس تلفني خبرنگار «اعتماد» با اداره آگاهي شهر زاهدان، يکي از ماموران آگاهي صحت اين خبر را تاييد كرد اما دادن اطلاعات بيشتر در اين باره را به صحبت با مقامات و نظر مسوولان موکول مي‌کند.

ساکنان و منابع محلي ماجراي روز دوشنبه (11 مهر) تاييد كرده‌اند. يكي از اهالي شهرك زيتون زاهدان دراين‌باره به آتي‌نيوز گفت: حدود غروب آفتاب بود.  دو گروه از نوجوانان محله زيتون با يکديگر درگير شدند که يکي از اين گروه‌ها نوجواناني بودند که دقايقي بعد به سمت ماشين آنها تيراندازي شد. بعد از درگيري دو گروه نوجوان، کودکاني که به سمت آنها تيراندازي شده در حال خارج شدن از محل بودند که خودرويي با پلاك مشخص سر رسيد. راننده نوجوان با ديدن خودروي مقابل پاي خود را روي گاز گذاشته تا از صحنه خارج شود ولي هنوز فاصله زيادي را طي نکرده بودند که از سوي اين خودرو كه سرنشينان آن لباس رسمي به تن داشته و سلاح كلانشينكف حمل مي‌كردند به سمت آنها تيراندازي شد.

خبرنگار آتي‌نيوز در حال بررسي اين ماجرا و تماس با مقامات رسمي در فرمانداري و نيروي انتظامي زاهدان است ولي تا كنون هيچكدام از كساني كه به عنوان مسئول با آنها صحبت شده حاضر به ارائه توضيح دراين‌باره نشده‌اند.

بررسي‌هاي خبرنگار آتي‌نيوز حاكي از آن است كه ميلاد فرزند خانواده‌اي ارزشي و موجه بوده است. شنيده‌ها البته حاكي از آن است كه راننده خودروي پرايدي كه ميلاد سوار بر آن بوده و خود او نيز 12 يا 13 ساله است دستگيرشده و حتي موهاي سرش نيز از ته‌ تراشيده شده است.

مسایل دیگر بماند تا اینکه قاتل دستگیر شود…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *