دادستان تنکابن با رد هر گونه شایعاتی مبنی بر زنجیره ای بودن قتلها گفت: مقتول به همراه دوستانش قصد سرقت سیم‌های برق شبکه را داشت که در اثر برق گرفتگی از تیر برق سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ ، در پی کشف دو جسد در فاصله کمتر از یک هفته منجر به انتشار شایعاتی در شهرستان مبنی بر زنجیره ای بودن قتل ها شد.

در این خصوص دادستان تنکابن با رد هر گونه شایعاتی مبنی بر زنجیره ای بودن قتلها با بیان اینکه جوان ۳۰ ساله که روز یکشنبه جسد وی کشف شد، تاکید کرد: بنا بر مدارک موجود، اعتراف همراهان و گزارش پزشکی قانونی، مقتول به همراه دوستانش قصد سرقت سیم‌های برق شبکه را داشت که در اثر برق گرفتگی از تیر برق سقوط کرد.

اصغر طالبی در ادامه افزود: دوستان مقتول “ر” که از وقوع این حادثه ترسیده بودند، جسد بی جان وی را به همراه خودروی شخصی‌اش در انتهای یکی از کوچه‌های خیابان ورزش رها می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار بلاغ که آیا مقتول دارای سوابق کیفری بوده است، گفت: وی یکی از فروشندگان شناخته شده مواد مخدر در شهرستان بوده و در این زمینه نیز دارای سابقه بوده است.

دادستان تنکابن ضمن اشاره به معرفی همراهان و اعتراف مقتول تصریح کرد: مراحل بررسی تکمیلی این پرونده در اختیار پلیس جنایی شهرستان قرار گرفته است.

طالبی در پایان درباره اخبار منتشره در خصوص قتل‌های سریالی در سطح شهرستان یادآور شد: از شهروندان محترم درخواست می‌شود از دامن زدن به شایعات خودداری کرده و بر این نکته واقف باشند که نشر اکاذیب و شایعات، مصداق بارز جرایم قضایی محسوب می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *