به گزارش هراز به نقل از  نگاه ؛ امروز مازندنومه با انتشار خبری مدعی شد که از سوی کارگروه های چندگانه ستاد دکتر حسن روحانی در تهران، ربیع فلاح به عنوان گزینه نهایی استانداری مازندران معرفی شده است.
فلاح که یکی از گزینه های تصدی وزارت کشاورزی است در حالی از سوی مازندنومه به عنوان استاندار مازندران انتخاب شده که هنوز وزیر کشور که بنا به گمانه زنی ها علی یونسی خواهد بود هنوز معرفی نشده است.
نگاه مطلع شده که طی هفته های اخیر برخی از  نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی دکتر کیومرث نیاز آذری (رییس دانشگاه آزاد اسلامی ساری) را به عنوان استاندار آینده به دولت یازدهم پیشنهاد داده اند و بر خلاف ادعای مازندنومه علاوه بر اینکه شانس وی برای تصدی استانداری کم نیست بلکه یکی از جدی ترین گزینه های احتمالی استانداری مازندران خواهد بود.

گفتنی است از بین ربیع فلاح و کیومرث نیاز آذری هر کدام که به  استانداری مازندران راه پیدا کنند، بیست ویکمین استاندار مازندران خواهند بود.

* پس از توضیح نگاه در مورد خبر مازندنومه ، با خبر شدیم هم اکنون این سایت طی اطلاعیه ای که  منتشر نمود خبر مذکور را از خروجی خود حذف کرد.

One thought on “آخرین گمانه زنی رسانه ها از گزینه احتمالی استانداری مازندران”
  1. سلام با عرض قبولی طاعات و عبادات ازجمله گزینه پیشنهادی استانداری مازندران دکتر سیدخلاق میرنیا می تواند باشد و مدیری قوی وتوانمند که سوابق درخشان ایشان در 7 سال دانشگاه مازندران و معاونت سازمان محیط زیست قابل مشاهده و توجه می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *