ملی پوش بسکتبال ایران گفت: تیم ملی بسکتبال ایران با برگزاری اردوی مناسب در آمل، برای حضور در رقابت های آسیایی فیلیپین آمادگی کامل دارد.

حامد آفاق  به همگروه شدن ایران با تیم های چین و کره جنوبی اشاره کرد و افزود: هیچ توجهی به نام تیم ها و گروه نداریم و هدف تیم ملی وبازیکنان ایران مشخص است و برای جام قهرمانی به فیلیپین خواهیم رفت.

وی افزود: البته نباید به راحتی از کنار آن بگذریم گروه تیم ایران گروه دشواری بوده و چین در جام ویلیام جونز تیم خوب و سرسختی بوده و رقابت دو تیم ایران وچین درجام ملتها  حساس خواهد بود.

ملي‌ پوش بسکتبال تیم ايران گفت:‌ همه بازیکنان تیم ملی برای قهرمانی در جام ملتهای آسیا هدف مهمی در سر دارند و برای کسب این مهم از هم اکنون هم قسم شدند.

آفاق افزود: خوشبختانه روحیه تیمی  بازیکنان پس قهرمانی در جام “ويليام جونز” بسيار خوب و نتایج کسب شده نیز قابل قبول بود.

وی گفت: شرایط برگزاری اردو در آمل به دلیل تشابه آب وهوایی با فیلیپین مطلوب است و برنامه تمرینی نیز به خوبی پیش می رود.

این بازيکن پست دو و بهترين سه امتيازي زن آسيا  ادامه داد: در پایان اردوی پنج روز در آمل و پیش از اعزام به مسابقات جام ملتهای آسیا به آمادگی و هماهنگی کامل تیمی خواهیم رسید.

تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران عصر یکشنبه آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جام ملت‌های آسیا را در شهرستان آمل برپا کرده و تا پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا دهم تا نوزدهم مردادماه در مانیل فیلیپین برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *