هراز نیوز :رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل به همراه اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران آمل از ابراهیم فرخ زاد خبرنگار پیشکسوت این شهر که در منزل به استراحت مشغول بود عیادت کردند.

 

محمد محمدی در جریان این عیادت از این پیشکسوت رسانه ای شهرستان آمل دلجویی کرد و گفت : یكی از نكته های اخلاقی و نشانه های اخلاق حسنه و حسن سلوك با مردم، عیادت بیمار است كه در شرع مقدس اسلام در این باره اصرار فراوان شده است.

فرخ زاد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه بر خود وظیفه می داند به محض باخبر شدن از وضعیت هنرمندان در بستر بیماری به دیدارآنها برود تاکید کرد :این کمترین کاری است که می توانیم برای ارزش‌گذاری به نسلی که سال‌های سال در زمینه‌های مختلف تلاش کرده‌اند انجام دهیم .

 

محمدی ادامه داد : جناب آقای فرخ زاد از چهره های پیشکسوت و از فعالان رسانه ای شهرستان آمل است که  سالها با روزنامه همشهری و اطلاعات همکاری داشت .

 

فرخ زاد هم در این دیدار با خوش آمد گویی به مهمانان حضور مسئولان و خبرنگاران را امیدوار کننده خواند .

13920430000540_PhotoL

این فعال رسانه ای شهرستان آمل با ارائه گزارشی از روند درمان بیماری خود گفت : مدتی است که به عارضه قلبی و روده‌ای مبتلا است و تاکنون چندین عمل جراحی سنگین را پشت سر گذاشته است.

 

وی ابراز امیدواری کرد در ماه رحمت الهی ماه مبارک رمضان همه بیماران به برکت دعای خیر مردم صحت و سلامت کامل کسب نمایند .

13920430000542_PhotoL

در این دیدار نعمت قربانی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل ، محمد رمضانی رئیس سابق اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل ،ترحمی پیشکسوت و فعال رسانه ای آمل ، الناز پاکنیا خبرنگار خبرگزاری فارس ، روزبه نصیری مدیر مسوول هرازنیوز ، مجید رحمانی خبرنگار روزنامه بشیر مازندران حضور داشتند .

یاد آور می شود : ابراهیم فرخ زاد متولد 1322 آمل می باشد .

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *