مدیر آموزش و پرورش آمل از اجرای طرح ضیافت افطار در 100 مدرسه این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح ضیافت افطار در مدارس آمل

——————————-

حمید محمدنسب ظهر امروز در جمع فرهنگیان این شهرستان با اشاره به اینکه طرح ضیافت افطار برای سومین سال در این شهرستان اجرایی می‌شود، بیان کرد: در سال‌ جاری 100 مدرسه برای طرح ضیافت افطار در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: طرح ضیافت افطار با محوریت مدیران مدارس اجرایی می‌شود.

محمدنسب با تاکید بر اینکه در طرح ضیافت افطار فرهنگیان، برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود، گفت: تلاوت آیاتی از قرآن مجید، اذان و تواشیح از برنامه‌های اجرا شده در این طرح است که به منظور بهره‌گیری هرچه بهتر از این ماه مبارک انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این طرح به منظور بهره‌گیری بیشتر از فیوضات این ماه تدارک دیده شده است، تصریح داشت: این امر به تعمیق روابط میان همکاران و صله رحم نیز منجر می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ماه رمضان در اداره آموزش و پرورش آمل تصریح کرد: قرائت جزء سی قرآن مجید و کلاس تفسیر قرآن هر روز در این اداره برگزار می‌شود.

محمدنسب با تاکید بر اینکه رمضان بهترین فرصت برای ایجاد ارتباط بیشتر با خداوند و پرداختن به دل است، گفت: در رمضان میزبان خداونداست و این ضیافت مانندی ندارد.

2 thoughts on “اجرای طرح ضیافت افطار در مدارس آمل”
  1. باسلام، پارسال به خانواده های فرهنگیان از طرف مدارسشان افطاری دادند ولی در اوسط سال تحصیلی از طرف آموزش و پرورش آمل طی نامه ای هزینه افطاری هر فرد خانواده فرهنگی به مبلغ 6هزارتومان دریافت کردند.چرا الگی وعده سرخرمن و حرف می زنید؟ بهتر است مطالبات کارکنان و معلمان را پرداخت نمایید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *