به گزارش هراز نیوز به نقل از کمال نیوز :آتشبار حسین نذیری با اشاره به اینکه چهار جوان گمشده توسط آتش نشانان در جنگلهای آمل نجات یافتند گفت : این گروه چهار نفره قبل از اذان مغرب روز چهارشنبه از مسیر هزار پله پارک جنگلی میرزا کوچک خان آمل وارد جنگلی شدند و  پس از طی  مسافتی در جنگل انبوه راه برگشت را گم کرده بودند.

وی ادامه داد: این گروه در اقدامی  از طریق سامانه 125 گم شدنشان را به اطلاع آتش نشانان رساندند و بلافاصله با اعزام نیروهای امداد و نجات سازمان عملیات جستجوی آنان آغاز شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل اضافه کرد: پارک میرزا کوچک‌ خان جنگلی آمل با وسعت 440 هکتار در كيلومتر 18 جاده هراز آمل به تهران واقع شده است.

وی گفت: چهار مرد جوان که برای تفریحی در ارتفاعات پارک جنگلی میرزا کوچک خان آمل رفته و از مسیر بازگشت گم شده بودند، با تلاش آتش نشانان این سازمان در روز پنجشنبه نجات یافتند.

نذیری افزود: با وجود حضور یافتن نیروهای این سازمان به آدرس محل اعلام شده و عدم پوشش خطوط تلفن همراه در منطقه در یک جستجوی چندین ساعته، همه چهارنفر اعضای این گروه در سلامت کامل پیدا شدند.

وی بیان کرد: حضور نیروهای متخصص و تجسس امداد ونجات سازمان آتش نشانی در سالهای اخیر در بیشتر عملیات های شناسایی افراد در سیل و زلزله های اخیر حضوری فعال وتعیین کننده در مازندران داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *