یک تماس گیرنده :صدای آمریکا به جای بزرگنمایی چند دیش ماهواره در ایران به تظاهرات مردم آمریکا در ‘وال استریت’ بپردازد و خبرهای آن را منعکس کند.

هراز نیوز : برنامه روی خط تلویزیون دولتی صدای آمریکا مورخ (5اکتبر/ 13مهر) به موضوع جمع آوری دیش های ماهواره در ایران اختصاص یافت.
نکته جالب این برنامه، تماس خانم بیننده ای بود که از پشت خط با لحنی انتقادی گفت: « صدای آمریکا به جای بزرگنمایی چند دیش ماهواره در ایران به تظاهرات مردم آمریکا در “وال استریت” بپردازد و خبرهای آن را منعکس کند.»
کارشناس برنامه در پاسخ به این حرف با حالتی خاص و کنایه آمیز گفت: «یکی از نکات مهم در آمریکا این است که مردم می توانند به راحتی به خیابان ها بیایند و اعتراض خود را اعلام کنند.»
خانم تماس گیرنده با حاضر جوابی تحسین برانگیزی به کارشناس گفت: «می دانم خط قرمز آمریکا تظاهرات مردم نیست. چون خط قرمز آمریکا، منافع اسرائیل است و به همین خاطر است که وقتی یک نماینده به کنگره وارد می شود، قسم می خورد که من حافظ منافع اسرائیل هستم نه منافع آمریکا….»
که البته در همین جا مدعیان آزادی بیان، صدای وی را قطع کرده و صحبت هایش را ناتمام گذاشتند.
کارشناس برنامه هم در واکنشی منفعلانه گفت: « قطعا در هر کشوری محدودیت هایی وجود دارد و اگر اینجا آزادی هست ، آزادی مطلق نیست و این چیزی است که در آمریکا وجود دارد.»
بله؛ معنی آزادی را هم فهمیدیم!!

جام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *