هراز نیوز :آگهی مناقصه اجرای بخشی از راه آهن برقی آمل ، لاریجان و رودهن در روزنامه های ایران و وطن امروز به چاپ رسید .

این اگهی از سوی وزارت راه و شهر سازی و شرکت ساخت و توسعه زیر بنا های حمل و نقل کشور  در روز 16 تیر ماه در روزنامه ایران و در روز 18 تیرماه در روزنامه وطن امروز انتشار یافت .

این در حالی است که در ماه های اخیر برخی از بد اخلاقی های سیاسی سبب شد زحمات شبانه روزی نماینده مردم آمل نادیده گرفته شده و با انتشار شایعاتی دلسرد کننده اساسا اجرای پروژه متروی آمل به تهران در ابهام فرو رود .

عزت الله یوسفیان ملا در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در ابتدای تیرماه سال جاری در بین خبرنگاران عنوان داشت : بنا ندارد تا کاری به سرانجام نرسیده وعده بی مورد دهد .

نماینده مردم آمل در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته بود کار عمرانی تشریفات خاص خود را دارد و بزودی با انتخاب پیمانکار می بایست کار این پروژه عظیم آغاز شود .

آگهی مناقصه انتخاب پیمانکار در روزنامه های کثیر الانتشار چاپ شد تا پایانی بر گمانه زنی ها و بد اخلاقی های  سیاسی باشد .

مناقصه مترو

 

23 thoughts on “آگهی مناقصه انتخاب پیمانکار مترو آمل به تهران منتشر شد +سند”
  1. این کار بسیار خطر ناک است مطمئنا زیر ساخت فرهنگی مازندران را مورد هجمه قرار می دهد شمال می شود محل عیش و نوش و تفریح تهرانی ها نکنید این کار را کار های زیر بنایی دیگری هم وجود دارد دیدید افرادی که برای تبلیغات پل ها ساختند و ادعاها کردند چگونه از سوی مردم طرد شدند

  2. آقا ول کنین تا 20 ساله دیگه هم ساخته نمیشه….
    هر موقع هراز 4 بانده شد اینم درس میشه…..

  3. عزت از این طرحهای بلند مدت قصد بهره برداری طویل المدت داره! مثل سد هراز! 4بان کردن جاده هراز! تا بتونه در آینده وجودشو بر مردم تحمیل کنه! در حالیکه طرحهای مذکور متروک بی دلیل بودند و عزت از این ترک غیرموجه و اما پشتوانه دار از لحاظ علمی بهره می برد!

  4. با سلام خدمت همشهریان عزیز بهتره بجای زیر سوال بردن عملکرد مسولین شهرمون اگر نقدی واقعی داریم آنرا ارائه کنیم تا مسولین را در تصمیمات خود مساعدت کنیم اینکه همیشه چهره مسولین شهرمون رو تخریب کنیم دور از انصاف هست ضمنا بیان نام عزت تنها برای نماینده منتخب آمل توهین به کسی هست که منتخب اکثریت مردم شریف آمل هست امیدوارم این دوست عزیز قصد توهین به افرادی که ایشان رو قبول دارن نداشته بوده باشد

  5. این موفقیت بزرگ را ابتدا به نماینده پرتلاش ومردمی وراستگو ودرستکار شهرستان آمل تبریک عرض نموده وسپس به مردم ولایتمدار آمل تبریک عرض میکنم .به راستی که آمل استحقاق چنین کارهای بزرگی را دارد ..
    جناب اقای یوسفیان در جمع خبرنگاران این قول را داه بودند ولی گفتند زمانی که کلنگ ان زده شد مردم را با خبر کنیم ..
    به راستی که نماینده موفقی داریم واین مایه افتخار بنده می باشد .
    وخبر خوش دیگر برای مردم آمل که شروع این پروژه از آمل می باشد

  6. به داشتن چنین نماینده پرتون و پرتلاش افتخار می کنیم

  7. با سلام به تمام هراز نيوزي ها
    دلم نيامد از دكتر يوسفيان تشكر نكنم
    حالا يك نفر خواسته كار خوب انجام بده همه مي گيرد چرا؟
    دستت دكتر يوسفيان درد نكند

  8. این کار یقینا با 200 میلیارد به 30 درصد هم نمی رسد . البرز از نظر جغرافیایی بسیار پیچیده تر از فوجی یاما در ژاپن است . این کار باعث طغیان و یا حد اقل آشفتگی کوهها می گردد که جمع کردن آن به بیش از یک دهه زمان نیاز دارد علت تعجیل در آگهی ترس از دولت آینده است که در آن احتمالا تصمیم عجولانه جایی ندارد . انشااله

  9. با سلام
    آقاي نماينده ما مردم آمل به حدس شما زياد ساده و زودباوريم؟ وزارت راه تازه بعد از سه دوره شما مناقضه ارزيابي كيفي ازبين شركت هاي طراحي و مطالعاتي انجام داد تا توان شركتهاي مطالعاتي جهت طراحي و مطالعه طرح فوق ارزيابي ؛ تازه مطالعه گردد تا اين طرح الكي شما بعد از ده سال مشخص گردد توجيه اقتصادي دارد؟ يا اصلا قابل اجراء هست؟ خواهشا با اين حرفها عوام فريبي ننمائيد. توانتان را در اجراء نمودن چهاربانده كردن جاده هراز بعد از بيست سال بجا مانده از نماينده مجلس دوره پنجم صرف نمائيد.

  10. هاشم بابا 200 میلیارد تومان بودجه برای این طرح در نظر گرفته شد
    تو قاون بودجه سرفصل داره ما د از دست شما آدمها زبون نفهم چهکنیم

    عزت‌الله یوسفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه ساخت متروی آمل به تهران در ردیف بودجه سال گذشته و امسال کشور قرار گرفته است، اظهار داشت: 200 میلیارد تومان بودجه برای این طرح در نظر گرفته شد.

    وی با اشاره به اینکه قرار بود ساخت مترو تا پایان خرداد ماه آغاز شود اما پیمانکار توان اجرایی نداشت و این طرح دوباره به مناقصه گذاشته شد، تصریح کرد: این مترو از تهران، رودهن و آمل خواهد بود.

    یوسفیان با اعلام اینکه انتخاب پیمانکار این پروژه 16 تیر ماه در روزنامه ایران و وطن امروز به مناقصه گذاشته شده است ابراز امیدواری کرد مراحل انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی این طرح به زودی آغاز شود.

  11. سلام می کنم به نماینده محبوب و مردمی
    خدا قوت یوسفیان
    خدا قوت
    خداقوت

  12. از اینکه دل هزاران مازنی بالاخص آملی ها رو شاد کردید متشکریم.

  13. از دوستان میخواهیم به جای این همه اراجیف گفتن ها به فکر آبادی باشن.
    حالا یکی داره کار میکنه این قدر …. نگیم.
    آقای یوسفیان متشکریم

  14. متشکریم
    خدایش خیلی شادیم
    اینجا الان چند نفریم با خواندن این طرح واقعا شادیم

  15. امید است نمایند ه هایمان در بخش قانونگذاری قوی عمل کنند و همچنین نظارت بر اجرای کار دولت .

    نه اینکه کار دولت از صفر تاصد فقط با بلندگوی نماینده اعلان شود .
    تبلیغات برای یک نماینده لازم هست ولی نه در این حد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *