هراز نیوز :آگهی مناقصه اجرای بخشی از راه آهن برقی آمل ، لاریجان و رودهن در روزنامه های ایران و وطن امروز به چاپ رسید .

این اگهی از سوی وزارت راه و شهر سازی و شرکت ساخت و توسعه زیر بنا های حمل و نقل کشور  در روز 16 تیر ماه در روزنامه ایران و در روز 18 تیرماه در روزنامه وطن امروز انتشار یافت .

این در حالی است که در ماه های اخیر برخی از بد اخلاقی های سیاسی سبب شد زحمات شبانه روزی نماینده مردم آمل نادیده گرفته شده و با انتشار شایعاتی دلسرد کننده اساسا اجرای پروژه متروی آمل به تهران در ابهام فرو رود .

عزت الله یوسفیان ملا در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در ابتدای تیرماه سال جاری در بین خبرنگاران عنوان داشت : بنا ندارد تا کاری به سرانجام نرسیده وعده بی مورد دهد .

نماینده مردم آمل در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته بود کار عمرانی تشریفات خاص خود را دارد و بزودی با انتخاب پیمانکار می بایست کار این پروژه عظیم آغاز شود .

آگهی مناقصه انتخاب پیمانکار در روزنامه های کثیر الانتشار چاپ شد تا پایانی بر گمانه زنی ها و بد اخلاقی های  سیاسی باشد .

مناقصه مترو

 

23 thoughts on “آگهی مناقصه انتخاب پیمانکار مترو آمل به تهران منتشر شد +سند”
  1. آقای دکتریوسفیان من به واقع از داشتن چنین نماینده ای که انقدر کوشش میکند واقعا متشکرم
    آقای دکتر چشم کسانی که چشم پیشرفت آمل رو ندارن رو با کارهای بزرگتان کور کنید
    بخدا اینها آملی نیستن
    از حسادت نمیدونن چی بنویسن
    و بدانید مردم آمل با شعور تر از این افراد بیچاره هستن که فقط با حرف های زشتشان شخصیت خودشان رو نشون میدن.
    به امید آملی زیباتر و زندگی بهتر

  2. با شروین و یوسف هم عقیده ام.بابا چوب لای چرخ نزارید دیگه.انقد هم آیا یاس نخونین.

  3. سلام. من چند وقتی هست که خبر های آمل رو از هراز نیوز پیگیری می کنم. چیزی که تو اظهار نظرات شهروندان آملی به شدت دیده میشه نداشتن اتحاد و خراب کردن همدیگه اس.
    همش دارن از هم بد می گن.
    منی که از بیرون دارم نوشته های آملی ها رو میخونم فقط متوجه گسستگی شدید تو افکارشون میشم .
    زیر آب زدن و بد گفتن از هم خیلی زیاد دیده میشه. واقعا ناراحت کننده اس.
    کاش مردم آمل یه کم با هم مهربون تر بودن

  4. چرا تا این حد هراز نیوز جهت گیری دارد.هراز نیوز بیشتر شباهت به یک تارنمای تبلیغاتی داره تا پایگاه خبری.

  5. سلام
    اینجا هراز نیوز است
    از پول بیت المال
    پول سرمایه دار ها
    و پول خیلی های دیگر بی بهره است
    اینجا توسط گروه مستقلی اداره میشه
    واین رمز نفوذ ماست

  6. یکی آمد و گفت :
    *****
    *****
    *****
    امید است نمایند ه هایمان در بخش قانونگذاری قوی عمل کنند و همچنین نظارت بر اجرای کار دولت .

    نه اینکه کار دولت از صفر تاصد فقط با بلندگوی نماینده اعلان شود .
    تبلیغات برای یک نماینده لازم هست ولی نه در این حد..
    *****
    *****
    *****
    دوست عزیز تا وقتی که نماینده مردم یک شهرستان از درد و مشکلات و نیازهای یک شهرستان داد نزند و پیگیری نکند آیا دولت به خودی خود می آید برای پیگیری و انجام کار؟؟؟؟
    یک نماینده مجلس علاوه بر وظیفه قانون گذاری و نظارت بر اجرای کار دولت، وظیفه پیگیری مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود را هم دارد، حالا شما رفتی جایی یه چیزی خواندی و یا اینکه یک نفر چیزی گفت پیش شما، اومدی اینجا حق به جانب شدی و پرستیژ روشنفکری به خودت میگیری؟؟؟؟؟!!!!!!!!
    *****
    *****
    *****
    قدیمی های آمل می گویند این راه آهنی که الآن از قائمشهر می گذرد و به ساری میرسد قرار بود از تهران به آمل باشد و حتی تا چند سال پیش آثار ریل های آن در بین آمل تا محمودآباد وجود داشت و چون محمودآباد در ان زمان یکی از آبادی ها و بنادر آمل بزرگ بود قرار بود راه آهن از ساحل شروع شده و با گذر از آمل به تهران برسد و در تاریخ آمده این مورد اولین ریل گذاری قطار بین شهری در ایران بوده که متاسفانه با اعتراض بعضی از کوته نظران جلوی ساخت راه آهن آمل گرفته شد و آن کوته نظران عده ای نبوده اند جز چند چاربیدار که از ترس بی کار شدن خودشان دست به اعتراض زدند…..
    دوست عزیز مگر الآن شمال جای تفریح تهرانی ها نیست؟؟ مگر کور هستید و نمی بینید که هر آخر هفته چه بار ترافیکی عظیمی از تهران به سمت شمال سرازیر است و اینهمه نا امنی در جاده هراز به وجود می اید؟؟؟
    حداقل اگر سفرهای تهرانی ها به شمال مترویی شود این را بدانید که برای رفتن از ایستگاه مترو به ساحل و محل اسکان خود حتما نیاز به تاکس پیدا می کنند و این یعنی اشتغال زایی
    چون نمی توانند در سفر با مترو وسایل زیادی را با خود حمل کنند پس به اجبار باید آن وسایل و لوازم مورد نیاز مانند انواع غذا و دیگ چیزها را از همین شمال خریداری کنند و این یعنی اشتغال زایی
    دیگر نمی توانند چادر مسافرتی با خود حمل کنند و به اجبار از هتل ها و سوئیت ها استفاده می کنند و این یعنی اشتغال زایی و سرازیر شدن پول به سمت شمال
    بنده نمیدانم چرا اینقدر موج خلاف رشد توریسم در کشور ما وجود دارد و چرا اینقدر از جذب توریسم می ترسیم؟؟؟!!!

  7. در کامنت قبلی :
    تاکس = تاکسی
    دیگ = دیگر
    اشتباه املایی بود.
    ضمنا بنده به نوبه خود از دکتر یوسفیان بابت پیگیری ها یشان در این مورد تشکر می کنم و عندان دارم که همچنان از ایشان و طرح هایشان حمایت می کنم…
    گیرم حتی اگر این طرح متروی آمل تهران فقط برای رای جمع کردن بوده باشد، حداقل آمل را در این اندازه های بزرگ قرار داد و حد امل را نشان داد و آمل را فراتر از چند طرح آبکی برد.
    فقط دکتر یوسفیان فراموش نکنند پیگیر موارد زیر هم باشند.
    1- بازگرداندن سرخرود زیبا (مجموعه بخش های دابوی شمالی و هرازپی شمالی) به دامان شهرستانی مادر خود یعنی آمل جهت تکمیل حد نساب جمعیت برای دو نماینده ای کردن آمل در مجلس شورای اسلامی – همانطور که در سال 75 با همین بهانه اراضی و جمعیتی زیادی را از آمل جدا کردند.
    2- دو منطقه ای کردن شهرداری آمل
    3- پیگیری های سد هراز
    4- مساعدت و همکاری و پیگیری در ساخت ورزشگاه هشت هزار نفری خصوصی کاله
    5- پیگیری های لازم جهت قدرتمندتر کردن و کاربردی تر کردن فرمانداری ویژه شهرستان آمل
    6- پیگیری های لازم جهت ساخت دانشکده ها و ایجاد رشته های جدید در دانشگاه فن آوری های نوین آمل
    7- پیگیری ایجاد کمپ المپیک و مجموعه ورزشی کامل و بین المللی در اراضی جلوی سد هراز
    8- جلوگیری از جداکردن مناطق پنجگانه آمل از شهرستان آمل همچون تحرکات عجیبی که در چندماه قبل در مورد دابودشت انجام شد و خوشبختانه با ورود به موقع و سریع نشریات و خبرگزاری ها دست خائنین به آمل رو شد…
    و غیرهم که در مطالب بعدی عنوان خواهم کرد… و یادتان باشد در مقبل اعتماد مردم مسئولیت سنگینی دارید.
    با تشکر از نماینده موفق نسبت به دیگر نمایندگان قبلی آمل – دکتر یوسفیان

  8. سلام به همولایتی های مازنی بالاخص املی. بیائیم ریشه ای به قضیه نگاه کنیم واقعا این مترو در درجه اول به نفع ما املی ها هستش یا سودش رو تهرونی میبرنند 2- تاثیرات هجوم توریست در مازندران با توجه به عدم توجه مسئولین این استان به فرهنگ بومی و محلی چه میباشد ؟ 3- بیائیم اعتباری که برای این امر تخصیص یافته رو اقای یوسفیان صرف ابادانی شهر میکرد بهتر نبود مثلا یک بیمارستان مجهز با پزشکان حاذق که مردم امل جهت مداوا بیماران این همه به تهران مراجعه نکنند(مثلا شیرازو …)4 – ضربه ای که مسیر مترو به اکوسیستم طبیعی وارد مینماید واقعا قابل جبران هستش؟ 5 – اگه توجه کنید الان با وجود ترافیک سنگین (12 ساعت و حتی بیشتر)مردم تهران جهت بازدید و مسافرت به منطقه مراجعه میکنند اگه این مترو ساخته بشه واقعا هجمه ای از مردم به سوی استان گسیل میشن و شهر میشه چالوس که شما برای گرفتن نون باید کلی زحمت بکشی 6 – هجوم توریست به امل باعث افزایش قیمت مسکن و زمین و …. میشه پس قشر کم درامد املی ما باید چگونه زندگی کنند (اجاره نشین ها ) ——-حالب یائیم جاهای که نزدیک به تهران بودند و مسیر رفت و امد برای تهرونی بیشترفراهم شده چه پیش اومده و یه ذره با دید باز به مساله نگاه کنیم و تعصب رو کنار بذاریم بخدا الان هم در همین امل طرف میره ماشین با پلاک تهرون میگیره میگه کلاس داره .بخدا املی که الگوی فرهنک و زبان تبری هستش داره یواش یواش فاصله میگیره همه اینا ورود توریست و مسافر به این شهره . بیائیم انقدر مردم مون رو با فرهنگ اشنا کنیم که مبادا ورود مسافر با اون هجمه بالا اثری داشته باشه. همچنین از نماینده شهرمون میخوام که در محافل فرهنگی حضور پیدا کنه بخدا وقتی فرهنگ رو گم کنیم همه چیز مون رو گم کردیم . من از بعد فرهنگی به این قضیه نگاه کردم خواهش میکنم دوستان از بعد تخصصی که دارن به این قضیه نگاه کنند باعرض تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *