صدا و سیمای مرکز مازندران در ماه مبارک رمضان، همچون سالهای گذشته برای مخاطبان خود برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه های سیمای این شبکه در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شده است.

مهمان خدا عنوان برنامه ای است که هر روز به صورت زنده و به مدت 85 دقیقه قبل از  افطار از شبکه تبرستان پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی رقیه یحیی زاده و کارگردانی فردین بیطرف با بخشهای مختلف از جمله وله(میان برنامه های کوتاه متناسب با حال و هوای این ایام)، نریشن(احادیث پیامبران و ائمه معصومین در باره ی فضیلت ماه مبارک رمضان و روزه داری)، میهمان، مسابقه، مستند و… تهیه و پخش می شود.

بینندگان سیمای تبرستان در سحرهای ماه مبارک رمضان می توانند شاهد برنامه ثنای باران» به مدت 85 دقیقه قبل از اذان صبح باشند. دعاهای مخصوص شبهای سحر، بحث کارشناسی درباره نکات اخلاقی و با اهمیت و فضیلت این ماه، مولودی و مداحی طبق مناسبتهای مختلف، پخش گزارش از نهادهای خدماتی هنگام سحر، تلاوت قرآن مجید، بیان قصص قرآنی، شرح ادعیه، سیره معصومین، مناجات و… از بخشهای این برنامه می باشد.

پخش زنده تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم در قالب برنامه ضیافت وحی با حضور قاریان ممتاز استانی و مردم شریف شهرستان ساری در مصلای امام خمینی(ره) این شهر به تهیه کنندگی مجید آهنگری، هر روز ساعت 18 از سیمای تبرستان پخش می شود.

رادیو مازندران نیز همراه با مومنین خداجو در ساعات روحانی ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را تقدیم شنوندگان خود خواهد کرد که عبارتند از:

بهاردل: ویژه برنامه لحظات روحانی افطار هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از صدای مرکز مازندران ساعت 18:30 دقیقه به تهیه کنندگی محمد برجسته و مینا اسداللهی

شمیم بندگی: پخش نجواهای عارفانه و زمزمه های عاشقانه دعا در دل شب همراه با شب زنده داران سحر خیز، هر شب از ساعت 2بامداد ازصدای مرکز مازندران به تهیه کنندگی علیرضا دهقان و نویسندگی سهراب تورانی

نمایش سی سخن از امیر کلام: سی قسمت نمایش رادیویی بهره گرفته از سی فراز نهج البلاغه، هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 17و تکرار آن هر شب23:30 به تهیه کنندگی هنگامه داودی و کارگردانی رحمان قدمی و نویسندگی مینا اسداللهی

ویژه برنامه تمنای وصال: پاسخ به سؤالات و احکام شرعی مخاطبین عزیز از سوی کارشناسان مذهبی، هر روز به صورت زنده از ساعت 12:30 ازصدای مرکز مازندران به تهیه کنندگی سیده سکینه حسنی و مریم دلفانی و گویندگی زری قاسن نژاد و فاطمه محمدی نژاد.

پخش ترتیل قرآن کریم: هر روز از ساعت 15الی 16سخنرانی مذهبی، استفاده از بیانات علما و سخنرانان مذهبی هر روز 4:30 بامداد از پخش صدای مرکز مازندران شبکه تبرستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *