هراز نیوز : با صدورحکمی بهزاد جوادیان با حفظ سمت مدیر آزمایشگاه غذا ودارو دانشگاه علوم پژشکی مازندران ورییس اداری ومالی وقائم مقام دانشگاه های پرستاری ومامایی وپیراپزشکی آمل به عنوان مدیر ومسوول تجهیز وراه اندازی بیمارستان امام خمینی ،امام زاده عبدالله آمل منصوب شد .

هراز نیوز این انتصاب را به جناب آقای جوادیان تبریک عرض می نماید .

23 thoughts on “بهزاد جوادیان مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) آمل شد”
  1. سلام ، آقای ناشناس ( اقای .ف) مثل اینکه در دوران دکتر جوادیان به شما خیلی فشار آمده که یکی از بهترین کار های دکتر جوادیان را که مورد تایید همگان از دوست و دشمن است را بد می دانید و خرابکاری ؟
    در هر حال ضمن احترام به سلیقه شما ، بهتر نیست مشکلات تان را با آقای (ر.م) در جایگاه دیگر حل کنید و تلاش همه افراد زحمتکش مثل دکتر جوادیان ، مهندس جوادیان ، و دکتر زمانی و….. همه کسانی که در پیشبرد اهداف عالی شهر تلاش می کنند را به دلایل شخصی زیر سوال نبریم .
    انشالله در تمام امور موفق و واقع بین باشید .

  2. با سلام. آقای مهندس جوادیان، انتصاب به حق و شایسته جنابعالی را به سمت مدیریت بیمارستان امام خمینی آمل را به جنابعالی تبریک عرض می نمایم. همکار قدیمی شما در بیمارستان امام رضا و امام علی

  3. سلام جناب مهندس جوادیان . تبریک بابت موفقیت روزافزون شما در کارتان. روزهای بهتری را برای شما آرزومندم. . ..

  4. با عرض سلام وخسته نباشی خدمت جناب آقای مهندس جوادیان با عرض تبریک به شما بابت این سمت جدید در بیمارستان امام خمینی (ره) آمل بنده یکی از شهروندان آملی و با مدرک مهندسی فناوری اطلاعات وبیکار به دلیل نداشتن وضع مالی خوب گذراندن زندگی بسیار سخت می باشد از شما خواهشمندم برای بنده در این بیمارستان که در شهر ما واقع شده است برای جذب نیروی انسانی بنده را مد نظر داشته باشید ممنون از لطف شما با تشکر فراوان.

  5. پایگاه خبری روستای دارکلا ضمن تبریک جناب آقای جوادیان امیدواراست آنگونه که شایسته مردم آمل هست نسبت به تجهیز وراه اندازی بیمارستان همت گمارده تاشاهد سردرگمی بیماران نیازمند ومراجعه آنان به شهرهای اطراف نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *