هراز نیوز : مسعود تسلیمی چند لحظه قبل از اعلام نتایج چهارمین دوره شورای اسلامی شهر آمل در خودرو شخصی خود مضطرب ونگران منتظر اعلام نتایج نشسته بود .

مسعود تسلیمی

سینا قربانی هراز نیوز

21 thoughts on “منتخب شورای شهر آمل چند لحظه قبل از اعلام نتایج (عکس)”
  1. واقعا این عکس و خبر کجاش بار خبری داشت و چی رو میخواهید برسونید
    منم که اظطرابی نمیبینم شما چطور ؟
    آخه حیفه دستی دستی دارید این سایتو خراب میکنید!!!!!
    خدایا خودت هر چی خیره رو ÷یش بیارررر

  2. شما اگه بدونید آقای تسلیمی برای گرفتن این عکس کناره فرمانداری چه آشوبی به پا کرد به همراه دوستانشون که اگه شما هم بودین حتما ای عکس رو کار می کردین آقای بی نام و نشون

  3. آقای موسوم به قربانی!
    آشوب به پا کردنِ این فرد هیچ ربطی به انعکاس خبر و چسبوندن زورکی عناصر و ارزش های خبری بهش نداره عزیز جان! یعنی چی که آشوب بپا کرد!!؟ یعنی اینکه بیا حتماً عکس منو بگیر ببر رو سایت بذار!!!؟ اگه اینطوری باشه که شماها (مثلا) خبرنگار سفارشی هستید که…..!!!
    عکس خبری باید خودش به تنهایی گویای قسمت زیادی از واقعه و رویداد باشه، حالا من کاری به اون فرد بی نام ندارم خداییش کجای این عکس اضطراب و نگرانی رو میرسونه!!؟
    ضمن اینکه این عکس هیچ ارزش خبری نداشته و یه عکس کاملاً معمولیه

  4. این نظر شما ست
    اولا چهره کاملا نشان دهند نگرانی است
    دوما شرح تصویر کاملا ارزش خبری بالای این عکس رو نشان میدهد
    سوما آقای فراستی !!!! تعداد بازدید ها این خبر نشان دهنده ارزش خبری است

  5. اقای خبرنگار شما که داری حرف از ارزش خبری میزنی بگو عنصر ارزش خبری چیه؟شما که هنوز عنصر ارزش خبری رو نمیدانی چرا حرف از ارزش این خبر میزنی.بنده نگوفتم ایشون آشوب کرد که عکس منو بزارید در سایت ایشون آشوب کردن که چرا عکس می گیرید و با دیدن کارت شناسایی هم حاضر به تمکین بر اینکه عکس خبری است نکردن.شما اگه خبرنگاری و می دونستی ارزش خبری و دروازبانی در خبر چیه اینطوری ارزش خبر رو پایین نمی اوردی پس از کلمه خبرنگار برای پنهان کردن واقعیت استقاده نکون لطفا سینا قربانی

  6. اونم نظر شماست اولاًچهره، به اون غلظتی که شمادرشرح خبرآب و تاب دادید نیست ثانیاً(نه مثل نوشته شما دوما، یادبگیرید که دوما چون عربی نیست تنوین نمی گیرد!) تعدادبازدیدخبرها مشخص نیست مگراینکه مدیرسایت این جوابیه را نوشته باشدچون در پربیننده ترین خبرها هم نیامده ثالثاًاقای فراستی کیه!!؟اگه باکسی مشکلی داشته وداریدنیازی نیست نامش رااینجا بیاورید چه بساشاید ان فردمطلع نباشدواین ازنظراخلاقی درست نیست

  7. آقای قربانی گویا علاوه بر اینکه در وادی خبر قدم و قلم نزدند به شدت هم اصرار بر نمایش بیسوادی یا کم سوادی خودشون دارند!
    عزیز من!
    حالا قبل از اینکه ارزش ها و عناصر خبری رو بدونید و از موضعی حق به جانب صحبت و محاکمه(!) کنید لطفاً کمی بر سواد نگارشی خود اضافه کنید تا اینطور خرابکاری نفرمایید!!!
    1- «عنصر ارزش خبری» که نوشتید، غلطه! عناصر خبری جدا و ارزش های خبری هم مقوله دیگری است!
    2- «بذارید» درسته نه «بزارید»ی که شما مرحمت فرمودید چون از مشتقات مصدر «گذاشتن» است!
    3- دیگه «نگوفتم» و «نکون» و … هم نیاز به ذکر ایراد ندارد و بیش از این حوصله پرداختن به این ریزه کاری ها نیست!
    بله دیگه!
    اینطوریه که شماها خودتون رو با ابتهاج و سرور خاصی خبرنگار جا می زنید و از این طریق در حق خبرنگاران فعال و قابل احترام در آمل جفا می کنید، چون هر کسی خودشو خبرنگار معرفی می کنه و مثل شما سوتی های عجیب و غریب میده و اونوقت قضاوت در مورد امثال شماها رو به همه خبرنگاران زحمتکش و خستگی ناپذیر تعمیم میده و اطلاق می کنه!!! آخه شما چه خبرنگاری هستی که ابتدایی ترین اصول (نمیگم نگارشی و دستوری بلکه) لغوی و املایی رو هم بلد نیستی!!؟

  8. خدا این چهار سال رو به خیر برسونه با این آدمای … دار.

  9. 2تا کامنت میزاره با 2تا اسم فکر می کنه داره درس عربی میده به اقای قربانی.نگارش در کامنت فرق می کنه با خبر نویسی

  10. اقای خبرنگار اشکال املایی که گرفتی رو بهت حق میدم اشکال از کیبورد بنده و فونت تایپ هستش.ولی اینکه تهمت به بی سوادی بزنی حاظرم در هر جا هر محیط سایبری باهاتون در اطلاعات عمومی یا قانون مطبوعات یا اصول خبر نویسی رقابت کنم اگه مایل هستی

  11. من نمی دونم چرا این دوست خبرنگار ما چرا انقدر گیر میده به این عکس مثل اینکه یه ربطی بین این خبرنگاری که این کامنت ها رو میزاره با آقای تسلیمی هستش که به آب و آتیش میزنه که غیر مستقیم بگه آقای تسلیمی مقصر نبود جلوی فرمانداری که حاضر به همکاری نمیشد با خبرنگار که بنده خودم شاهد بودم که چه آشوبی دوستان آقای تسلیمی به پا کردن.آقای خبرنگار به جای نشستن و مشکل گرفتن از همکارتون که اگه شما همکار باشی که شک دارم باید آفرین بگی به آقای قربانی که با سرو صدایی که دوستان آقای تسلیمی کردن ایشون حاضر به حذف عکس نشد این آفرین داره به یک خبرنگار

  12. پسر خوب! هوشنگ!
    من نه میدونم تسلیمی کیه نه اطرافیانش کی هستند!؟
    فقط اینقدر میدونم که این عکس ارزش خبری نداره، صرف اینکه موقع گرفتن عکس اطرافیان تسلیمی سروصدا کردند که اون عکس ارزشمند نمیشه آقا هوشنگ!
    یه کم سطح فکرتون رو بالاتر ببرید مخاطبان دارند همه نوشته های بنده و شما رو میخونند و قضاوت می کنند، یه کم برای خودتون ارزش قائل بشید.
    در ضمن آقای قربانی!
    کم سوادی خودتو به حساب اشکال کیبوردت نذار پسر خوب!
    کدوم کیبورد، نگفتم رو (نگوفتم) و نکن رو (نکون) میزنه!!؟
    کدوم کیبورد پیدا میشه که تایپ کنید (بذارید) اما اون بنویسی (بزارید)!!!؟
    شما هم مثل بعضی ها که مزاحم تلفنی هستن و تا دیدند طرف مقابلشون اونی نیست که اونا میخوان بلافاصله میگن خط تو خط شده) فقط یاد گرفتید توجیه کنید! مرد حسابی! در آخرین کامنتت هم رفتی ادعای باسوادی کنی و ادعای رقابت کردی ولی باز هم گند زدی و نوشتی (حاظرم) نکنه باز هم کیبوردت مشکل داشت!!!! راستی، یه نگاه به فاصله کلید حروف (ظ) و (ض) رو کیبوردت بنداز تا به عمق خرابکاری و دلیل تراشیدنت برای توجیه بی سوادیت پی ببری! رقابت و بقیه این چیزا پیشکش، اون موقعی که جنابعالی تازه خودکار به دست گرفته بودی و بابا آب داد می نوشتی، ما داشتیم خبر و گزارش تهیه می کردیم برای مخاطبانی که امروز بیش از شش هفت دهه از عمرشون گذشته آقا پسر!
    حتماً برو داستان درخت چنار و کدوی مرحوم انوری رو بخون برای شما مفیده!
    ناگفته نمونه، مخاطبان محترم لطفاً به لغت (هستش) و شباهت نگارش در کامنت های (هوشنگ خان) و (قربانی) دقت کنند تا خیلی چیزها رو متوجه بشن.

  13. به با با ولمون کن قربانی انقدر تو یک بشر ادعا داری بابا ما خودمون در عرصه سایبری فک ارتش ازاد سوریه را اوردم پایین تو باز با یه مطلب وعکس بی محتوا انقدر خودت و کارت خبرنگاری بی محتوا و بدون زحمتت را به رخ ما نکش.
    بعدش هم کامنت هایی که می زاری ساختگی است وبه درد خودت می خوره بابا ما با وردپرس بزرگ شدیم ولمون کن دیگه تو بعدش هم با این ناشیانه بازی های خبری تو اخر می ترسم این عمو روزبه ما را تو دردسر بندازی.

  14. شمافقط دنبال جنجال های الکی هستید مسئول محترم سایت هراز نیوزلطفا به پیشنهادهای ارزنده ومدیریتی جناب آقای بی نیاز توجه فرماییدچون ایشان مرتبا دنبال تایید مدیریتی است چراباحذف نظرات ایشان مارا ازدیدگاه های مناسب بی بهره میکنید حق باایشان است که بجای(پریدن بر همدیگر دست دردست هم دهیم وآمل راآباد کنیم) آیااین حرفشان شایسته سالاری نبودمن نه ایشان رادیدم ونه می شناسم ولی بانظرات ارزشمندشان می تواند مشاور خوبی برای سیاستمداران شهرمان باشد البته اگرسیاست مداری واقع گرا وانتفاد پذیر درشهرمان باشد خداوند می فرماید{فبشر عبادی الذین یستمون القول فیتعبون الاحسن}لطفا نظرات ایشان راحداقل دو روز درسایت داشته باشید تاامثال بنده استفاده کنندوازآقای بی نیاز تقاضادارم ایمیل خود رادرسایت بگذارندتابیشتربایاایشان ارتباط داشته باشم.آقای بی نیاز عزیزظاهراشما ازجناهای مختلف زخم های زیادی خوردیدچون فقط به فکرآبادانی وتفاهم هستید انشاءا…درهرپستی هستی پیروزباشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *