به گزارشهراز نیوز به نقل از  کمال نیوز، سردار علیجان میرشکار، رزمنده دفاع مقدس، در یادواره 101 تن از شهدای گرانقدر ماه خرداد آمل که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با بیان این که شهدا به دنبال زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) بودند، گفت: هدف همه شهدا بر این بود که جامعه ای بر مبنای دین مداری ایجاد شود.

وی با اشاره به این که باید از شهدای گرانقدر درس بگیریم و آن را در زندگی خود جاری کنیم، بیان داشت: شهدا دین، قرآن و اهل بیت را باور کرده و به آن پایبند بودند.
میرشکار با بیان این که شهدا دین مدار بوده و نظام حقوقی زندگی خود را براساس دین شکل دادند، ادامه داد: در زندگی فردی و اجتماعی شهدا دین در محور امور قرار داشت که توانستند به چنین جایگاه والایی دست یابند.
یادگار دفاع مقدس با تاکید بر این که انسان باید در تمام اعمال و افتار خود دین را محور قرار دهد، خاطرنشان کرد: اگر دین باور بوده و حق را در برنامه های خود قرار دهیم در آن زمان جامعه مطلوب دین ایجاد خواهد شد.
وی با بیان این که معرفت به شهدا فقط نباید در یادواره های شهدا جستجو شود، گفت: باید در وصیت نامه های شهدا تفکر و تدبر کنیم تا بتوانیم این بزرگواران را به نحو درستی بشناسیم.
میرشکار با تاکید بر این که دعای ندبه نسخه کامل بهترین شکل جامعه دینی است، بیان داشت: زندگی دینی ما باید بر اساس گفتار اهل بیت معصومین شکل گیرد و زندگی خود را همراه با این بزرگواران کنیم.
رزمنده دفاع مقدس با بیان این که امروز باید شرایط را برای ظهور حضرت حجت فراهم کنیم، ادامه داد: حضرت مهدی(عج) می خواهد بساط ظلم را برچیند و بدین منظور است که ظالمین در برابر آن می ایستند و تحریم ها را اعمال می کنند.
وی ادامه داد: الگوی باطل رژیم صهیونیستی است و اگر کسی بگوید ما با این رژیم سر جنگ نداریم در مسیر حضرت حجت قرار ندارد.
میرشکار گفت: اگر امروز می خواهیم مانند شهدا زندگی کنیم باید تمام حواسمان به مقام معظم رهبری باشد تا بر اساس گفتار ایشان جامعه مطلوب دینی شکل بگیرد.
یادگار دفاع مقدس با بیان این که هدف امام راحل زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت بود ، گفت: این هدف امام بر این بود تا انقلاب، نظام ، دولت، جامعه و امت اسلامی شود.
وی با تاکید بر این که خودمان باید در راستای جامعه دینی حرکت کنیم، بیان داشت: اگر جامعه دینی شود دولت اسلامی شکل خواهد گرفت که در آن صورت امت اسلامی شکل گرفته و زمینه ظهور حضرت حجت فراهم می شود.
میرشکار ادامه داد: در انتخابات 24 خرداد خیلی از چیزهایی که دشمنان از هشت سال قبل رقم زده بودند نقش بر آب شد و حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری محقق شده است.
یادگار دفاع مقدس گفت: هر کسی که در مسیر ولایت باشد در خدمت او بوده و الان هم در خدمت رییس جمهور منتخب هستیم و دشمنان اسلام را ذلیل خواهیم کرد تا به لطف خداوند منان زمینه ساز ظهور حضرت حجت شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *