هراز نیوز :عزت الله یوسفیان ملا در نشست خبری  با تاکید بر اینکه از روحانی انتظار نداریم که مشکلات هسته‌ای ایران را حل کند، گفت: از وی فقط می‌خواهیم که دعوای هسته‌ای ایران را متعادل کند زیرا هر عمل مجرمانه‌ای که رخ دهد باید به تناسب آن مجازات تعیین شود در حال حاضر ما را به اندازه کشوری که بمب هسته ای دارد ویا حتی بمب هسته ای را بکار برده است مجازات کرده اند .

وی ادامه داد : وقتی  ما حتی به اندازه 20 درصد هم غنی‌سازی نداشته‌ایم چرا باید تاوان داشتن بمب اتم را بپردازیم .

 

 

یوسفیان  با بیان اینکه روحانی می‌تواند مجازات هسته‌ای ایران را متناسب کند، افزود: دنیا به گفت‌وشنود و مذاکره پیش می‌رود و زمانی که یک قطعنامه علیه ایران صادر می‌شود نباید به این راحتی از آن گذشت این قطعنامه نتایج و عواقب دارد اما سیاست‌مداران ما برایشان اهمیت نداشت و می‌گفتند کاغذ پاره است.

 

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه  روحانی اگر به میزان 20 تا 30 درصد هم بتواند مشکلات هسته‌ای ایران را رفع کند موفق خواهد بود تصریح کرد : بیشترین فشار را از صدور قطع نامه ها مردم تحمل میکنند .

 

وی با اشاره به اینکه رفع قطعنامه‌های سازمان ملل به این راحتی نیست و سال‌ها طول می‌کشد، تصریح کرد: عراق با وجود اینکه 10 سال است در اختیار آمریکایی‌ها است اما هنوز قطعنامه‌های سازمان ملل بر علیه این کشور ادامه دارد.

 

این مسوول ابراز امید واری کرد  روزی مشروح مذاکرات هسته‌ای منتشر شود تا برخی پاسخگو باشند.

نماینده مردم آمل  با انتقاد از سخنان دکتر ولایتی در جریان مناظره نامزدهای ریاست جمهوری  تصریح کرد : از آقای ولایتی تعجب می‌کنم که با جایگاه ارزشی که دارند برای رای‌آوری در مناظرات از مذاکرات هسته‌ای انتقاد کرد و چرا این صحبت‌ها را دو سال پیش بیان  نکرد .

5 thoughts on “روحانی مشکلات هسته ای را حل کند دستش را می بوسیم / ما را به اندازه کسی که بمب هسته ای دارد مجازات کرده اند”
  1. ایا مشکلات اقتصادی و زیست محیطی که سد منگل و آزادراه تهران شمال به جای می گذارد مهم نیست؟

  2. ما مردمان شریف آمل با تمام وجودمان از چنین نماینده فهیم و مردمی که دغدغه آن کشورش است حمایت میکنیم و دست او را با جان و دل می بوسیم

  3. حق گرفتنه نه دادنی
    ماکه خودمونو تحریم نکردیم اونا مارو تحریم کردن
    اگه بخواهیم به دهن سازمان ملل وآمریکا نگاه کنیم میشیم عراقی که 10سال اشغال شده ،نفتش غرت شده،خیابوناش هر روز منفجر میشن،و. . .
    مقاومت در برابر ظالم هزینه داره که تحریم ها فکر نکنم هزینه سنگینی باشه.
    غربیا میگن ایران نباید هسته ای داشته باشه ولی اسرائیل عیبی نداره ! ! !
    تازه اونی که نباید هسته ای داشته باشه آمریکاست چراکه تا حالا چند بار از بمب هسته ای علیه بشریت استفاده کرده که اولین بار در ژاپن بود، چند بارم ور عراق وافغانستان استفاده کرده یعنی جاهایی که در برابر آمریکا وسامان ملل سر خم کردن.
    عراقی که 10سال در اشغال آمریکاست که نباید قطع نامه اش رفع بشه باشد مردم سلاخی شن، ثروتش غارت شه،وبمب هسته ای روسرشون ریخته شه ونسل بعدشون ناقص متولد شن.
    بدونین سازمان ملل وآمریکا دلش برا حقوق بشر نسوخته هسته ای ماروتحریم کنه.
    اگه ما بخواهیم برا شکممون و رفع تحریم ها با آمریکا سازش کنیم باید انتظار بد تر از اینهارو داشته باشیم.
    همون جوری که مردم عراق جلو صدام قیام نکردن اون جور مفتضح تاریخ شدن بعدش هم جلو سربازای آمریکایی نگرفتن گذاشتن بیان به ناموسشون تجاوزکنه و نفتشونو غارت،الان عراقی که بیشترین ذخیره نفت جهانو داره مردمش برق ندارن شبا خونهاشونو روشن کنن.

  4. با سلام
    حق که نماینده بزرگی داریم
    بخدااااااااااااااااااااااااااا
    قدرش را بدانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *