هراز نیوز :محمد باقر قالیباف در جمع فعالان ستادهای انتخاباتی خود به بیان دلایل سیاسی شکست خود در انتخابات پرداخت و تلویحا آنرا نتیجه وقایع سال 88 دانست ،این درحالیست که در برخی شبکه های اجتماعی خبرهای ضد ونقیضی از سخنان وی منتشر شده است .

قالیباف گفت : باید بدانیم که نباید انگشت در چشم جامعه کنیم چرا که جامعه یک موجود زنده است و در مقابل رفتار ما عکس العمل نشان می دهد .

وی با اشاره به فضای انتخابات اخیر گفت : ما پیش بینی می کردیم که دراین دوره از انتخابات شاهد موج نخواهیم بود بلکه فضایی آرام تر ، منطقی تر . عقلانی تر در جامعه حاکم خواهدشد اما گزارش های دقیقی در 72 ساعت پایانی از شهرهای مختلف دریافت کردیم که نشان داد جامعه رفتار واکنشی خاصی از خود نشان داده است .

قالیباف با تاکید بر اینکه کاری به درستی یا نادرستی این عکس العمل ندارد افزود :به هر حال این انتخابات نشان داد که جامعه – به درست یا غلط – در مقابل یک رفتار ،از خود عکس العمل نشان خواهد داد هر چند که ما به درستی و یا نادرستی این عکس العمل کاری نداریم .

محمد باقر قالیباف با اشاره به حوادث سال 88 تصریح کرد : یک سال پس از حوادث سال 88 درجایی گفتم : “آن حوادث دفع شد اما رفع نشد “. بنابراین باید به این نکته سیاسی توجه داشت که جامعه در انتخابات اخیر رفتار خاصی از خود بروز داده است .

به گزارش خبرنگار هراز نیوز در روز های اخیر در شبکه های اجتماعی نقل قول هایی  از این مراسم منتشر شده است که با حقیقت ماجرا و گفته های محمد باقر قالیباف هم خوانی ندارد و همانطور که در این خبر آمده است وی در گفته های خود نامی از محمود احمدی نژاد و میر حسین موسوی نبرده است .

شهردار تهران در پایان با اشاره به رفاقت پس از رقابت گفت : این اتفاقات هیچ  تاثیری در روند فعالیتهای ما ندارد چرا که ما در دفاع مقدس شاهد شکست هم بودیم بنابر این باید در هر جایی که هستیم کار خود را دنبال کنیم زیرا اکنون دیگر رقابت ها تمام شده و باید رفاقت و همکاری برای ساختن کشور و حل مشکلات پیش رو دغدغه همه ما باشد ،که اگر جزاین باشد مرتکب گناهی نابخشودنی شده ایم .

3 thoughts on “محمد باقر قالیباف : نباید انگشت در چشم جامعه کنیم”
  1. مدیریت سایت شما خیرا خیلی ضعیف شده مخصوصا از زمانیکه وارد بحثهای بیهوده شده اید و مطالب استانی را کمتر پوشش می دهید یک روزی ما که در شهرستانهای دیگر زندگی می کردیم سایت شما را مطالعه می کردیم اما اکنون هر وقت وارد سایت شما می شویم مطالب چنگی به دل نمی زند . مخاطب بیرون آمل خودتان را از دست دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *