هراز نیوز :به هر حال حسن روحانی ریس جمهور منتخب ملت شد و همان طور که از قبل تر ها هم گفتیم و عهد بستیم به انتخاب و انتخابات احترام خواهیم گذاشت، هرچند که کاندیدای مورد نظر ملت در تناقض جدی با نظرات و عقاید ما باشد.

در این بین فقط لازم میبینیم متذکر شوم که تمامی جامعه ی اصولگرایی ایران باید از شوک این انتخاب خارج شوند و سکوت خود را به درازا نکشانند.

به هر حال نباید چند نکته را فراموش کرد و آن اینکه هنوز مجلس شورای اسلامی در اختیار اصولگرایان است و مهمتر از آن ریس جمهور منتخب ملت سفت وسخت دایه ی اصلاح طلبی ندارد که اینگونه اصلاح طلبان در شادی این پیروزی دف و دمام میزنند.

وقتی در باب تعقل سیاسی وارد میشوم به جدیت به حضور مسالمت آمیز میان یاران هاشمی و اصلاحات چی ها در عرصه ی سیاسی کشور تردید میکنم و این خطری است که شاخک های اصلاحاتی ها زودتر به آن پی برده و  دقیقا از روز بعد انتخابات به شدت در حال مصادره کردن این پیروزی به نفع خود هستند.

قطعا آقای روحانی برای خوش خدمتی اصلاحات برای پیروز شدن در انتخابات بخشی از بدنه ی دولت خود را در ابتدا تقدیم اصلاحات خواهد کرد اما با اشتیاق خواهان آنم تا ببینیم تا چه میزان این هم سفرگی سیاسی ادامه خواهد داشت..!

و در پایان هرچند با شجاعت اعتراف میکنم که شکست نامزد مورد نظرم جناب آقای قالیباف و در راستای آن شکست اصولگرایان در انتخابات سخت کامم را تلخ کرد اما حماسه ی حضور مردم فهیم ایران به خوبی حلاوت شیرینی لبیک به نظام اسلامی را در کامم چند برابر کرد و این پیروزی را در ابتدا به مردم ایران که اصلی ترین برنده این انتخابات بوده اند و سپس به جناب آقای روحانی منتخب ملت ایران تبریک میگویم .

One thought on “روضه ی سکوت نگیرید”
  1. با سلام .
    آقای قنبرنیا خسته نباشید.شجاعت شما را درنوشتن مطالب تحسین می کنم .با آرزوی موفقیت برای شما.همکار سابق در ستاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *