هراز نیوز : لحظاتی قبل  خبرنگار هراز نیوز از حضور عوامل نظارتی انتخابات شورای شهر آمل در یکی از مناطق پرجمعیت و کم برخوردار این شهر خبردادند که آقای خاص در حال خرید داری رای بود .

به گزار ش هراز نیوز عوامل نظارتی از این کاندیدای شورای شهر  و یکی از نزدیکانش که در حال خرید رای و پرداخت وجه نقد بودند فیلم تهیه کرده اند و برای رسیدگی به مسئولان اجرایی تحویل داده اند .

 

18 thoughts on “گزارش هراز نیوز از خرید رای توسط آقای خاص”
  1. آقای محترم دروغ و بی انصافی بس است . من دیروز هر سه پسر این آقا را در مراسم جشن فوتبال دیدم . بخاطر تصویه حساب شخصی با آبروی افراد و شعور مردم بازی نکنیدو اعتبار نشریه خود را زیر سوال نبرید .

  2. …..حتما در این دوره هم میتونه مثل دوره ی قبل اقوام بیشتری رو وارد شهرداری کنه و دخترخانم گرامیشو هم در شهرداری مدیر کنه.کاش میتونستیم مصداق عملی یه فرمایشات مقام معظم رهبری در صداقت و سلامت کاری باشیم. افرادی مثل حاجی پژومان که صاقانه کار میکنند ناجوانمردانه در معرض اتهامند اما بعضی ها…..!

  3. آهای شماهایی که با اسم ناشناس تهمت میزنید. نگوید که خدا جای حق نشسته. چرا از خودتان حرف در مییاورید. مگه با شما چه کردند که اینگونه حمله می کنید. شما ها که جرات نوشتن اسم واقعیتان را ندارید چگونه به خود جرات می دهید که به خانواده ی تهمت بزنید . مرد باشید و مدارکتان را رو کنید و با اسم واقعی بیایید. خدا لعنت کند کسانی رو که آبرو دیگران بازی می کنند. یک ذره مرد باشید. وجدان داشته باشید. دست بردارید. کسانی که باید متوجه می شدند شدند. حالا شما چرا ول نمی کنید!!. مردم نشان دادند که هرچه بخواهند می شود. آقا یا خانم lind شمافقط یک نگاه به زندگیت بکنید بعد حرف بزنید. !!!!!! تهمت نزنید. تهمت نزنید که دامان زندگی خودتان میگیرد. مواظب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *