همشهریان گرامی و شهروندان فهیم، برای 4 سال آینده سرنوشت امور شهری را به کسانی بسپاریم که لایق و شایسته باشند، متملق و کارچاق کن! نباشند. دانش و سواد شهرداری و شهرسازی داشته باشند و برای تهیه یک مقاله از سایت ها و بریده روزنامه ها استفاده نکنند!
ای کسانی که کوچه ها و معابر محله شما شکستگی آسفالت دارد و دست اندازهای غیراستاندارد به خودروهای شما خسارت وارد می کند، به کسی رأی دهید که بودجه سازمان عمران شهرداری را شفاف و عادلانه هزینه کند و نام پیمانکاران پروژه ها را در تابلوی اعلانات درج و به رسانه های محلی و ملی، اطلاع رسانی نماید و دمار از پیمانکاران متقلب و بدلی در آورد!
ای فرزندان سلحشور آملی، به کسی رأی دهید که در شورای اسلامی، شهامت نقد سازنده را در جلسات داشته باشد و با یک شکلات و بستنی! فریب نخورد و به محض اینکه برادرزاده یا خواهرزاده اش، در شهرداری یا سازمان های وابسته جذب شدند، راه مماشات و سکوت با عوامل قانون گریز را در پیش نگیرد و به وعده های خود به شهروندان برای عدالت استخدامی وفادار باشد.
شهروندان قانونمدار! به کسانی رأی دهید که طرح نیمه کاره تعریض خیابان امام رضا (ع) را با همکاری شهرداری و وزارت کشور به اتمام برسانند و شهرداری ناحیه دو را در شرق آمل تاسیس کنند تا جمعیت یکصد هزار نفری شرق آمل در برخورداری از بودجه شهرداری محروم نباشند!
شهروندان آینده نگر به کسانی رأی دهید که قانون را در سازمان های 9 گانه شهرداری اجرا کنند و بودجه و درآمد هر سازمان را در راستای رسالت همان سازمان هزینه کنند و در همایش ها و نمایش های کذایی خرج ننمایند.
همشهریان بیداردل و آبادی خواه، به کسانی رأی دهید که آمل را به 45 محله تقسیم و در هر محله دفتر شورایاوران راه اندازی و بوجه و اعتبارات عمرانی و سرانه فضای سبز و ورزشی و خدمات هر محل را به نسبت جمعیت آن محل با همکاری شورایاوران هزینه کنند.
بیداران اقلیم عالِمان، به کسانی رأی دهید که با همکاری مهندسان متخصص و متعهد و دلسوز، مبلمان شهری را دگرگون سازند و دست پیمانکاران تبلیغاتی را که در پارک ها و چهارراه ها آهن و داربست می کارند، کوتاه سازند.
به کسانی رأی دهید که کمیسیون بهداشت شورای اسلامی و شهرداری را فعالتر سازند و جلوی افراد ناآگاه را که مبادرت به ریختن زباله ها در جدول ها و رودخانه ها می کنند، بگیرند.
به کسانی رأی دهید که به بازاریان و کسبه ها و مغازه داران شهر با همکاری مجامع امور صنفی و بازرگانی آموزش دهند که بهداشت  و قانون را مراعات نمایند، سد معبر نکنند و بازارچه های سالم ایجاد کنند.
به کسانی رأی دهید که هر ماه جلسات مطبوعاتی با اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار و گزارش مالی و اداری شورا را شفاف اعلام کنند و به نقطه نظرات شهروندان احترام بگذارند.
فرزندان کاوه آهنگر و آرش کمانگیر! به کسانی رأی دهید که در هر محله آمل، سالن ورزشی احداث کنند و هزینه های ورزشی را برای علاقمندان به ورزش کاهش دهند و با همکاری فرمانداری و اداره ورزش و امور جوانان، بودجه سرانه ورزشی را در مدارس و محلات شهر عادلانه توزیع نماید.
هوشیاران شهر هزارسنگر! به کسانی رأی دهید که تابع ارزش های اسلامی و متعهد به اجرای قانون و دستورات شریعت اسلام باشند و برای بهداشت مساجد و احداث سرویس های بهداشتی در میادین و مکان های مهم شهر با همکاری فرمانداری و دستگاه های مسئول، اقدام می کنند.
به کسانی رأی دهید که برای طرح های نیمه کاره و به جا مانده، کمربندی های آمل، بلوارها، تعریض کوچه های محلات و خیابان ها و برداشتن تیربرق های مزاحم با همکاری دستگاه های مسئول اقدام نمایند.
به کسانی رأی دهید که وکیل شما در شورای اسلامی باشند نه وکیل شهردار و عوامل شهرداری و غرق در جلسات و کاغذبازی و بوروکراسی و در خیابان به سلامتان پاسخ دهند!
5 thoughts on “«به من رأی دهید تا شهر شما را آباد کنم!!»”
  1. ائتلاف پیشگامان عدالت و پیشرفت آمل

    ۱-اسدالله تورنگ
    ۲-محمد پژومان
    ۳-کمیل حسن زاده
    ۴- حمید سلیمانی نسب
    ۵-حامد حاجی پور
    ۶-سعید خیری
    ۷-سید علی مظلوم
    ۸- عبدالله شهابی
    ۹- محمد شهابی
    ۱۰- محمد اسماعیلی

    نیروهای گفتمان انقلاب اسلامی- جمعی از اصولگرایان آمل- قرارگاه فرهنگی مقداد آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *