هراز نیوز – رضا فروزش – آقایمان دوباره  قدم در اجلال رهبری  جهان نهادند و همچون چراغی پر فروغ سخنانی را به گوش جهانیان رساندند که قلب های تاریک را پر نور و وجود خاموش بسیاری را روشن نمود .

دیروز روز بزرگی بود برای جهان اسلام . نقطه عطفی برای مبارزات هفتاد ساله سرزمین های اشغالی ، شاید هم اتمام حجتی با تمام مسلمانان جهت مشخص کردن خطوط قرمز با استکبارغرب  و خواسته ی تمامی مردم جهان و مخالف جنگ . حضرت ایت الله العظما  امام خامنه ای  در روز گذشته بیانات بسیار مهمی را ایراد فرمودند بیاناتی که شاید حرف های آخری باشد جهت کشیدن خط بطلان بر نقشه شوم  غرب و فریب اذهان عمومی و البته جلوگیری از سرپوش گذاشتن بر جنایات وحشتناکی که شاید در تاریخ حیات بشر همانندی نداشته باشد .

اوج صحبت های ولی امر مسلمین جهان  مشخص کردن مرز های کشور فلسطین  بود . جمله ای که نه تنها تمام آرمان های صهیونیسم را زیر سوال می برد بلکه شجاعت مسلمانان را در هیبت تمام پیکر صهیونیسم نشان می دهد . اسرائیل از  نیل تا فرات است اعتقادی که با آن  یک صهیونیست به دنیا می آید  و با آن میمیرد  آقایمان مرز های فلسطین را مشخص نمود و وقتی این جمله بر زبان ایشان جاری شد به یاد جمله ای معروف افتادم از پیر مرادمان امام روح الله که فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود   .امام خامنه ای  فرمودند که خواسته ما تشکیل کشور مستقل فلسطین و بازگشت  به مرز های قبلی خود یعنی بازگشت مرز ها از  نحر تا بحر است . کلید گشایش تشکیل کشور فلسطین از بن بست یک رفراندم سراسری از مردم فلسطین  است و تنها از مردم اهل همین دیار و نه مهاجرین و یهودیان هجرت کرده از سرزمین های دیگرصاحب رای خواهند بود . قلبمان غرق  جوش و خروش  می شود وقتی مولایمان خامنه ای چنین با صلابت رهبری جهان در دست می گیرد و برای دشمن  شیطانیمان خط و نشان می کشد . قلبمان شاد می شود که ناجی امروز ما رهبری است بی بدیل که با سخنان خود لرزه به اندام استکبار می اندازد . نور چشم اقا آشنا بود برای من . برق نگاه حضرت ، برق نگاه امام بود که در نهایت شجاعت فرمود، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *