58 داوطلب شرکت در انتخابات شوراها در آمل انصراف دادند

به گزارش هرازنیوز فرماندار شهرستان آمل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از انصراف 58 نفر از داوطلب شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهی اسلامی شهر و روستاها در حوزه انتخابیه این شهرستان تاکنون خبرداد.

اکبرزاده گفت: از این شمار چهار نفر در  پنج شهر آمل، رینه ، گزنک، دابودشت وامامزاده عبداله و 54 نفر نیز مربوط به روستاهای این شهرستان است.

وی افزود: این در حالی است که صلاحیت این تعداد داوطلب شرکت در شوراها نیز ازسوی مراجع قانونی تایید شده بود، و باحضور درستاد انتخابات فرمانداری وبخشداریهای شهرستان آمل به صورت رسمی کناره گیری کردند.

رئیس ستادانتخابات آمل گفت: دلایل انصراف این داوطلبان شخصی بوده است.

اکبرزاده افزود: برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در حوزه شهرستان آمل حدود هزار و 940 نفر نام نویسی کردند که مسن ترین شرکت کننده حدود 79 و کم سن ترین نیز 25 سال سن داشت.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات دوره چهارم شوراها در حوزه شهرستان آمل مربوط به شهر آمل بوده است، تصریح کرد: صلاحیت 104 نفر از داوطلبان نامزدی شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر آمل تایید شده واکنون در صحنه تبلیغات حضور دارند.

فرماندار آمل از اختصاص 883صندوق جمع آوری اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری وچهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد وگفت: از این تعداد 428 شعبه اخذ رای ثابت و 25 شعبه سیار برای انتخابات روز 24 خردادماه در شهرستان آمل در نظر گرفته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *