هراز نیوز :هیئت وزیران اختیارات تصمیم گیری در خصوص امور اجرایی موضوع بند 31 قانون بودجه سال 1390کل کشور را تاسقف هفتاد هزار میلیارد ریال به منظور تسویه یا تهاتر بدهی های دولت به بانک ها به وزیران امور اقتصادی و دارایی و نیرو به عنوان نمایندگان ویژه رئیس جمهور تفویض کرد.

با تصویب هیئت وزیران، هفت هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به بانک ها ی دولتی وخصوصی شده از محل واگذاری سهام تسویه خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد رئیس جمهور وبا استناد اصل 127 قانون اساسی، اختیارات تصمیم گیری در خصوص امور اجرایی موضوع بند 31 قانون بودجه سال 1390کل کشور را تاسقف هفتاد هزار میلیارد ریال به منظور تسویه یا تهاتر بدهی های دولت در امور شرکتهای توانیر،آب و برق خوزستان ،توسعه منابع آب و نیروی ایران و سازمان توسعه برق ایران به بانک ها از محل واگذاری سهام و یا ازمحل وجوه اداره شده به وزیران امور اقتصادی و دارایی و نیرو به عنوان نمایندگان ویژه رئیس جمهور تفویض کرد.
بر اساس این مصوبه، تصمیم نمایندگان مذکور در امور اجرایی ، در حکم تصمیم رئیس جمهور و هئیت وزیران بوده و لازم الاجرا می باشد و با رعایت آئین نامه داخلی هئیت دولت قابل صدور است .
این مصوبه از سوی محمد رضا رحیمی ، معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *