آزمون سراسری ورودی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی به عنوان یکی از سه واحد برگزیده استان مازندران در روزهای 9، 10 و 11 خردادماه با رقابت نزدیک به 9000 داوطلب برگزار گردید.

سید احمد شهیدی معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی در این زمینه گفت: این آزمون در 3 حوزه امتحانی  این واحد دانشگاهی (دانشکده های تربیت بدنی، فنی و مهندسی و علوم پایه) با همکاری بیش از 100 نفر از عوامل اجرایی آزمون در شش نوبت در محیطی آرام و شرایطی مناسب به انجام رسید. نماینده تام الاختیار آزمون کارشناسی ارشد در واحد آیت ا… آملی بیان داشت: در این دوره از مجموع 600 هزار داوطلب شرکت کننده در سراسر کشور تعداد 70 هزار داوطلب بر اساس نمره کل آزمون داوطلب پذیرفته می‌شوند و ثبت یک رشته/محل در انتخاب اول مزیتی جهت پذیرش ایجاد نخواهد کرد.

 وی اضافه کرد: امسال برای اولین بار داوطلبان می توانستند حوزه امتحانی خود را با توجه به نزدیکی به محل سکونت انتخاب کنند و فرد نیازی به حضور در رشته / محل اول خود نداشت. بر این مبنا آزمون سال جاری در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار نشده و تنها واحدهای منتخب مجری برگزاری آزمون بوده اند که واحد آیت ا… آملی به دلیل برخورداری از امکانات مناسب و تجارب خوب در این زمینه، برای برگزاری آزمون انتخاب شد.

شهیدی در ادامه ضمن قدردانی از کلیه عوامل اجرایی آزمون عنوان داشت: برگزاری این آزمون در این حجم زیاد به صورت کاملا منظم و در کمال آرامش و امنیت مرهون نظارت ها و راهنمایی های مدبرانه ریاست محترم واحد جناب آقای دکتر لاریجانی و همچنین همراهی تمامی بخش های دانشگاه و کارکنان توانمند و زحمتکش واحد بود؛ از اینرو حوزه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی مراتب سپاس خود را از این عزیزان دارد و برای تمامی داوطلبان آرزوی موفقیت می کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *