مصطفی محلاتی قاری بین المللی از کشورعراق و سید امیر محمدی پور قاری بین المللی از شهرستان قم در محفل انس با قرآن ویژه روحانیان شهرستان آمل به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.
به گزارش خبرنگار سفیر هراز/ قرآن کريم قانون اساسی است برای همه بشريت و امروزه باتوجه به بحران اخلاقی در دنيا، تنها راه نجات انسان ها تمسک به اين کتاب آسمانی و عمل به دستورات آن می باشد .

 


برای ورود قرآن به زندگی نياز به برنامه ريزی و حمايت بوده که خوشبختانه در سال های گذشته به اين مسله اهتمام ويژه ای شده است.

 


مطالب بالا از سخنان حجت الاسلام حمید بناگر مسئول برگزاری  مراسم معنوی محفل انسی با قرآن است که در مسجد حضرت ولی عصر (عج) منطقه شادمحل شهرستان آمل برگزار شده است.

 


 در این برنامه که ویژه روحانیان شهرستان آمل بوده است، مصطفی محلاتی  قاری بین المللی عراقی و  سید امیرمحمدی پور قاری بین المللی از شهرستان قم به تلاوت آیاتی از کلام الهی پرداختند.

 

 

لازم به ذکر است محافل انس با قرآنی که در شهرستان آمل تاکنون برگزار شده است همیشه با استقبال گرم و حضور پرشور مردم این شهرستان همراه بوده که البته این برنامه نیز از این مورد استثنا نبوده و شاهد حضور چشمگیر مردم بوده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *