سفر محسن رضایی به گلستان با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

 

  سفر محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به گلستان با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌آید:

*محسن رضایی که قرار بود ساعت 17 در جمع مردم گلستان سخنرانی کند در ساعت 18:30 دقیقه به وعده خود جامه عمل پوشاند.

*قبل از ورود رضایی به گلستان، جشن شاد و مفرحی با اجرای موسیقی اقوام مختلف ترک، ترکمن، سیستانی و کتولی جنب هتل باباطاهر شهرستان گرگان در فضایی باز انجام شد و جمعی از جوانان، مردان، زنان، هواداران و اقوام مختلف گلستان از ساعت 15 دور هم جمع شدند تا میزبان خوبی برای مهمان پایتخت‎نشین خود باشند.

*پوشش لباس اقوام مختلف در این جشن و سخنرانی تبلیغاتی، گویای آداب و رسوم قومیت‎های مختلفی از مردم گلستان بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*عکاسان و تعدادی از خبرنگاران از ابتدای شروع مراسم در جمع مردم قرار گرفتند تا حضور گلستانی‎ها را در استقبال این کاندیدای ریاست جمهوری به تصویر بکشند.

*در ابتدای مراسم عکس‎های محسن رضایی بین مردم پخش شد که ذیل آن نوشته شده بود «هیچ چیز جای پیروزی مردم ایران را نمی‎گیرد» و پوسترهایی با عنوان «سلام بر زندگی» در دستان مردم خودنمایی می‎کرد.

*ساعتی بعد از شروع مراسم، سئوالی از سوی مجری برنامه مطرح و قرار شد به قید قرعه به 10 نفر از شرکت‎کنندگان جوایزی اهدا شود.

*حوالی ساعت 17 زمزمه‎ای مبنی بر اینکه هواپیمای حامل محسن رضایی دچار نقص فنی شده و احتمال منتفی شدن برنامه وجود دارد در بین خبرنگاران پیچید، اما هنوز برنامه گرم خود را با حضور مردم و اجرای برنامه‎های اقوام ترک، ترکمن، سیستانی، آذری و کتولی داشت.

*بخشی از مراسم به رونمایی از کتاب قاصد سرزمین هیرکانیا با این مضمون که «چرا جاذبه‎های گردشگری گلستان معرفی شدند، اما اصناف گردشگری مغفول ماندند؟» اختصاص یافت که محوریت این کتاب با تأمین امنیت گردشگران، نقشه دسترسی به جاذبه‎ها و اصناف بود.

*مراسم استقبال از محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری همانطور که به لحظات پایانی خود می‎رسید با جمعیت بیشتری مواجه می‎شد.

*هنگام ورود استقبال این کاندیدا، هواداران و جمعی از جوانان به مثابه دیواری دستان خود را به یکدیگر به نشانه وحدت گره داده بودند و در میان شعارهای «الله‎اکبر»، «یا ابوالفضل»، «خامنه‎ای رهبر است، رضایی فرمانبر است» در ساعت 18:25 محسن رضایی با استقبال پرشور گلستانی‎ها مواجه شد و در همان ابتدا حلقه گلی از سوی هواداران به گردن این کاندیدا انداخته شد و محسن رضایی به سختی از میان جمعیت خود را به جایگاه رساند تا ارادت خود را به مردم نشان دهد.

*پس از ورود محسن رضایی بلافاصله مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‎الله مجید آغاز شد و پس از آن محمد گیلانی رئیس ستاد انتخابات این کاندیدا به ایراد سخنرانی پرداخت.

*بعد از سخنرانی 20 دقیقه‎ای محسن رضایی، مراسم پایان یافت و جمعیت متفرق شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *