دومين جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ، شهرداري آمل و سازمان هاي وابسته در سالجاري با حضور مسئولين روابط عمومي هاي مذكور در محل سازمان بهسازي و نوسازي اين شهرداري برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداري آمل ، محمد للهي سرپرست روابط عمومي شهرداري آمل با بيان اينكه روابط عمومي ها با عملکرد خود می توانند دستگاه متبوع خود را ارتقاء دهند یا باعث ضعف دستگاه شوند ، خاطرنشان کرد : روابط عمومی باید در ارتقاء دستگاه کوشا بوده و بموقع عملکرد دستگاه را ارائه کند .

للهي از روابط عمومي به عنوان قلب تپنده مديريت شهري ياد كرد و افزود : روابط عمومی ها باید بموقع اخبار حوزه‌ي کاری خود را به خبرنگاران اطلاع رسانی کنند تا پوشش خبری مناسبی داشته باشند .

وي هدف از برگزاري اين نشست ها را ارائه عملكرد روابط عمومي ها ، تعامل بيشتر مسئولين روابط عمومي شورا ، شهرداري و سازمان هاي وابسته با يكديگر و همچنين استفاده از نظرات و پيشنهادات حاضرين برشمرد .

سرپرست روابط عمومي شهرداري آمل اطلاع رساني به مردم در خصوص خدمات ارائه شده به شهروندان را از مهمترين وظايف روابط عمومي ها دانست و بر نقش سازنده روابط عمومي ها در ارتباط بين مردم و دستگاههاي دولتي تاكيد كرد  و گفت : ما به عنوان پل ارتباطي ميان مردم و مسئولان شهري بايد به اين نكته توجه داشته باشيم اگر فعاليتي انجام دهيم كه رضايت شهروندان را در پي نداشته باشد ، وقتمان را تلف كرده‌ايم .

در پایان ، مسئولين روابط عمومي شوراي اسلامي شهر و سازمان هاي وابسته به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه ارتقاء روابط عمومي پرداختند .

One thought on “شوراي هماهنگي روابط عمومي شورا و شهرداري آمل+عکس”
  1. مهندس کشاورزی= مسئول روابط عمومی شهرداری=پسرخاله شهردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *