60 thoughts on “جلسه فرماندار و نامزدهای شورا آمل (عکس)”
  1. به امید اینکه اینبار افرادی اصلح جوان و صادق به نیت خدمت گذاری وارد شورای شهر شوند تا با الگو پذیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و با حمایت آحاد مردم در جهت پیشرفت و آبادانیه این شهر گام بردارند.و به این امید که انشالله افرادی که در گذشته خواسته یا ناخواسته در جهت تضییع حقوق مردم گام برداشتند به زودی از عرصه کنار روند. افرادی مثل خانم ق و … که فقط و فقط آمدند تا افراد بیکار خانواده شان در پستهای مهم شهرداری و سازمانها مشغول بکار شوند.به امید تححق آرمانهای رهبری در برابری تمام مردم.انشالله

  2. فقط مهندس ایرج حسین زاده و اعضای ائتلاف قدرت اله نائیج نزاد

  3. فقط ائتلاف قدرت اله نائیج نزاد رو عشقه که جوانان انقلابی ومتخصصی مثل مهندس ایرج حسین زاده رو در گروه خود داره که به خواست خدا وشهدا ان شا الله رای میاره.

  4. سلام.درود خدا بر شهیدان و یادگارانشان و صبرخانوادهاشان

    رای ما به مهندس قاسم صالحی فرزند بزرگوار شهید فتحعلی صالحی.
    با سابقه کار در شهرداری آمل و آشنا به قوانین شورا و شهرداری
    ——————-
    از همه کسانی که میخواهند به مهندس صالحی رای دهند لطف کنند با توجه به تشابه اسمی و سیاسی بازی بعضی آقایون برای شکوندن رای این فرزند بزرگوار ،در تعرفه رای ایشان حتما کد انتخاباتی یا فرزند فتحعلی را درج کنند.
    متشکرم

  5. مهندس قاسم صالحی فرزند شهید پدیده ی شورای شهر مامی باشد.

  6. حاج علی قاسمی مرد زحمتکش سال های اخیر آمل
    مردم آمل تو را از نو می نویسند…

  7. ماهم فقط به آقایان سلیمانی نسب و خنار رای میدهیم

  8. رای ما به ائتلاف آقای قدرت اله نائیج نزاد به همراه مهندسان خبره وجوان آملی حاضر در ائتلاف ایشان*** به امید آینده ای روشن

  9. رای ما به خانم فاطمه صالحی استاد دلسوزم که واقعا” دوست دارن مشکلات دیگران حل بشه وهمیشه پیگیر مشکلات دیگران هستن وهمه ما وتمام شاگردانشان به ایشان ایمان داریم امیدواریم وازخدا میخوایم موفق بشن.

  10. رای ما به خانم فاطمه صالحی استاد دلسوزم که واقعا” دوست دارن مشکلات دیگران حل بشه وهمیشه پیگیر مشکلات دیگران هستن وهمه ما وتمام شاگردانشان به ایشان ایمان داریم امیدواریم وازخدا میخوایم موفق بشن.

  11. فقط خدیجه قدرت داره به عکس نگاه میکنه
    ادم اینقدر جل………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *