هراز نيوز: روز چهارشنبه هفته گذشته گزارش شکایت برخی نمایندگان از رئیس جمهور بعد از حدود 7ماه انتظار در مجلس قرائت شد اما به استناد حرف‌های برخی از نمایندگان باید بگوئیم که ای کاش اصلا قرائت نمی‌شد. گزارشی که علی اکبر اولیا – یکی از شاکیان _ آن را شیر بی یال و کوپال و اشکم خوانده و سید فاضل موسوی نیز قرائت اینگونه آن را موجب زیر سوال رفتن کمیسیون اصل نود و مجلس دانسته است.

به گزارش آتی نیوز؛ سید فاضل موسوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس از شکایت تعدادی از نمایندگان از هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد که نمایندگان شاکی از رئیس جمهور از حالا خودشان را آماده کرده‌اند تا در روز یکشنبه هفته آینده تذکرات جدی خواهند داد و حتی یک بحثی را هم مطرح کردند که من امیدوارم که این اتفاق نیفتد. در واقع تعدادی از این نمایندگان می‌گویند چون هیئت رئیسه در جریان این کار تخلف کرده، ما می خواهیم از اعضای هیئت رئیسه شکایت کنیم.

موسوی افزود: بعضی مواقع برخی افراد از سر دلسوزی کاری می‌کنند که با آن کارشان برخی قسمت‌های مهم نظام ما را زیر سوال می‌برند. برخی از دوستان ما از سر دلسوزی کاری کردند که مجلس زیر سوال رفت. در واقع این آقایان نماینده نمی‌دانند که با قرائت این گونه گزارش شکایت از رئیس جمهور باعث بروز مشکلاتی برای کمیسیون اصل نود و مجلس شده است. به عباررت دیگر خواستیم مصلحت اندیشی کنیم و اما متاسفانه خروجی‌اش به ضرر کمیسیون اصل نود و نیز مجلس شد.

نماینده مردم خدابنده در تشریح علت شکایت احتمالی برخی نمایندگان از هیئت رئیسه تصریح کرد: هیئت رئیسه موظف بود جواب شکایت ارجاع شده به کمیسیون را ظرف ده روز دریافت کرده و بلا فاصله پس از دریافت، آن را در صحن قرائت کند اما از اولین شکایت نمایندگان تا امروز نزدیک به هفت ماه می‌گذرد و گزارش آماده شده نیز 5 یا 6 بار در دستور کار هیئت رئیسه قرار گرفت. از سوی دیگر گزارشی که بین نمایندگان توزیع شده و گزارشی که که قرائت شده، با یکدیگر تفاوت داشته است.

موسوی با تاکید براینکه خودش روز چهارشنبه گذشته و در جریان قرائت شکایت از رئیس جمهور در مجلس حضور نداشته، ابراز امیدواری کرد در نهایت شاهد خروجی مناسبی از این مسئله باشیم و گفت: امیدوارم هیئت رئیسه بتواند در جلسات روزهای آینده خود نمایندگان شاکی از رئیس جمهور را راضی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *