هراز نیوز – حسین قاسم زاده مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی به هراز نیوز گفت : در آستانه رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره) به اتفاق جمعی از دانشجویان بسیجی این دانشگاه با ننه حوا دیدار کردیم .

قاسم زاده بیان داشت : ننه حوا پيرزني است که  بیش از یک دهه  در بيت امام خميني (ره) خدمت کرد .

مسوول بسیج دانشجویی واحد آیت الله آملی بااشاره به اینکه ننه حوا در بلده نور زندگی می کند اذعان داشت :  این بانوی مومنه  بسیار ساده زيست ومتعهد است ،که  كوله باري خاطره  از امام راحل در سینه دارد .

وی با بیان اینکه  به خاطر كهولت سن  ننه حوا نتوانستيم زياد در خدمتش بمانيم بیان داشت :این بانوی  ارجمند  در صحبت هایش با ما همواره از ساده زيستي، مظلوميت ، ازخودگذشتگي و مهرباني امام نسبت به مردم تاکید داشت .

قاسم زاده  با تاکید بر اینکه امروز آگاهی از شخصیت بی بدیل امام خمینی (ره) برای نسل جوان خصوصا دانشجویان  ضرورت دارد اذعان داشت : بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی  در آستانه رحلت آن یار سفر کرده یکبار دیگر با آرمانهای آن امام خوبیها  تجدید پیمان می کند .

IMG_0742 (1)

وی ادامه داد : امروز وظیفه نسل جوان جامعه برای میثاق مجدد با امام راحل ، حرف شنوی کامل از مقام معظم رهبری است .

این دانشجوی بسیجی تاکید کرد : با توجه به انتخابات در پیش رو اولین و مهمترین وظیفه دانشجویان تبعیت از ولایت فقیه برای خلق حماسه سیاسی است .

وی در پایان از زحمات عیسی ثقفی مسوول پایگاه چهل شهید آمل برای هماهنگی های لازم جهت این دیدار تشکر کرد .

ننه حوا

13 thoughts on “دیدار بچه های بسیج با ننه حوا +عکس”
  1. با سلام
    تسلیت باد سالروز رحلت امام راحل

    اجرتان با آقا امام زمان(عج)

  2. احسنت به شما که یاد امام را زنده نگه میدارید و تشکر بیشتر بابت نکوداشت خادمه بیت امام ننه هوا . سادگی و بی آلایشی که در عکس هم مشخص است یاداور ساده زیستی امام عزیز است امیدواریم درسی برای مسئولین باشد.

  3. آفرین به فرمانده بسیج و بسیجیان دانشگاه آیت ا……… آملی
    احسن………..

  4. سلام بر روح خدا.روح اله کبیر .درود برشما.احسنت بر آقا عیسی ثقفی با این ابتکار زیبایش .مرحبا. انشااله در کار فرهنگی همیشه پیشگام وثابت قدم باشید.یاحق

  5. با سلام بر روح پرفتوح امام راحل
    بی آلایشی این عکس را باید شیوه ساده زیستی خور قرار دهیم

  6. امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان الزامیست

  7. با سلام
    از ابتکار بسیار جالب مسئول محترم بسیج دانشجویی دانشگاه آیت ا.. آملی تشکر می کنم. امید که این حرکت بزرگ انقلابی از سوی چینن جوانان مومن و متعهد پیرو ارزش های اصیل انقلاب و ولایت فقیه سرلوحه جوانان این مرز و بوم باشد.

  8. سلام خدا بر شهدا
    و درود فراوان به شما….

  9. با تشکر از شما – چه خوب بود یک عکس از زمانی که در خدمت امام ره بودند رو روی سایت میگذاشتید و یا توضیح میدادید چگونه و چه سالی در خدمت بیت امام بودند ، بهتر بود نه اینکه عکس خودشان را بذارند…
    بازم دمتون گرم

  10. باسلام: آفرين برشما – خداقوت

  11. با سلام دیروز17/10/92ننه حوا خادم امام زنی که تقوا ودیانتش زبان زد بود دار فانی را وداع گفت ودرسن 98سالگی به دیار باقی شتافت روحش شاد ویادش گرامی باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *