به گزارش هراز نیوز در پی گزارشات متعدد مردمی، یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر آمل که از مراجع ذیربط صلاحیت حضور در انتخابات آینده شوراها را کسب کرده برای تبلیغات گسترده خود دست به اموال عمومی و تاکسی‌های شهری آمل پناه آورده است.

این فرد که یکی از کارمندان سازمان تاکسیرانی شهرداری محسوب می‌شود به تعداد بسیار زیادی کارت تبلیغاتی خود را به چاپ رسانده و رانندگان تاکسی‌های سطح شهر را مجبور کرده تا در جلوی داشبورد اتومبیل خود این کارت را به تعداد یک تا سه عدد در معرض دید عموم قرار دهند.

مردم در حالی که مشغول تردد با خودروها هستند وقتی علت این کار را از رانندگان می‌پرسند در جواب از صاحبان خودرویی که اکثریت‌شان از این عمل آقای کاندیدا رضایت ندارند می‌گویند زور آقایان به رانندگان تاکسی‌ها می‌رسد و ما نمی‌توانیم در مقابل دستورات آنها حرفی بزنیم و جمله‌ای جز چشم بلد نیستیم.

باید به گوش اعضای محترم هیئت نظارت شوراها که در فرمانداری‌ها مستقر هستند برسانم که بیایند و این بداخلاقی‌ها را در جامعه و سطح شهر آمل جمع کنند نه اینکه به خانم کاندیدای پرتلاشی به جهت توزیع کارت تبلیغاتی ساده‌ای که در ان رزومه‌اش آمده بی‌جهت جنگ اعصاب راه بیاندازند.

3 thoughts on “استفاده از اموال عمومی و تاکسی‌های شهر برای تبلیغات کاندیدای شورا”
  1. آقای فرماندار!!!

    اینو چی می گی> از … می ترسی یا از جناب…

  2. با سلام
    اقایان فکر می کنند باز هم مردم به کسانی که قدرت طلبی میکنند رای میدهند نه اما اینم طور نیست مردم می دانند که باید به چه کسانی رای دهند .باید به جوانان متخصصی رای داد که بتوانند شهر را از دست اینگونه افراد نجات دهند .باید فکری به سازمان های تابعه شهرداری بکنند چون دارند اقایان یکجا همه انها را می خورند وکسی هم نیست جلوی انها را بگیرد .تاکسی رانی وتاکسی بی سیم وارامستان .
    دوستان فکر میکنند که ارثیه پدرشان است

  3. واقعاً اينطوري بود . راننده تاكسي از خود هيچ اختياري در مورد خودروي خودش نداشت. من كه قبول نمي كنم . طرف همكارش بوده وقتي كه هيچ سمتي نداشته چه جوري زور گفته ؟ اين از محلاته اونم راننده تاكسي. سازمان تاكسيراني و بازرسي تاكسيراني هيچ نقشي ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *