فرمانده سپاه ناحیه آمل در آستانه سالروز حماسه فتح خرمشهر از برگزاری همایشی با عنوان “یاوران ولایت” در حسینیه ثارالله سپاه آمل خبر داد.
سرهنگ مسلم مسلمی فرمانده سپاه ناحیه آمل در گفتگو با سفیر هراز ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و همچنین سالروز حماسه فتح خرمشهر از برگزاری همایش “یاوران ولایت” در حسینیه ثارالله سپاه آمل خبر داد.

 

سرهنگ مسلمی با اشاره به حماسه عظیمی که در سوم خرداد سال 61 در خرمشهر رخ داد، گفت: در آن روزها مردم ایران و به خصوص خرمشهری ها، با تمام توان خود در مقابل دشمن سراسر مسلح قرار گرفته و تا آزاد شدن کامل این شهر در جای خود ننشستند.

 

وی ادامه داد: آن عزیزن تا آخرین لحظه به فکر دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی بودند و ما امروز می خواهیم برای تجلیل از آن حماسه سازان، همایشی را با حضور رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا، فرماندهان پایگاه ها، بسیجیان و مسئولین شهرستانی برگزار کنیم و یاد و خاطره آن سالها را گرامی بداریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه آمل از دادستان استان مازندران به عنوان سخنران این همایش نام برد و افزود: حجت الاسلام جعفری روز پنجشنبه برای حضور در این همایش به آمل خواهند آمد.


لازم به یاد آوری می باشد، همایش “یاوران ولایت” از ساعت 10 الی 12 صبح روز  پنجشنبه 2/3/1392 در حسینیه ثارالله سپاه آمل واقع در خیابان امام خمینی(ره)، نرسیده به میدان قائم برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *