رئیس‌جمهور صبح امروز در سفر به کرمان در آیین افتتاح کارخانه فرآوری زغال سنگ کوهبنان گفت: تا ساعت ۹ صبح روز ۱۲ مرداد ۹۲خدمتگزاری می‌کنم و این یک وظیفه برای خود می‌دانم.
به گزارش  تسنیم، محمود احمدی نژاد دقایقی پیش در آیین افتتاح کارخانه فرآوری زغال سنگ کوهبنان اظهار کرد: تحریم‌های امروز نتیجه ناراضی بودن از پیشرفت جهشی ایران است، افزود:‌ ما در اقتصاد در رتبه 17 جهان بودیم که با تحریم‌ها قصد عقب‌گرد اقتصاد ایران را دارند.

رئیس‌جمهور ایران را سراسر ثروت دانست و افزود: باید از معدن، صنعت و کشاورزی نهایت بهره‌برداری را کنیم و دست در دست هم ایران اسلامی را آباد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر سطح رفاه مردم افزایش یافته است افزود: در ابتدای دولت نهم 6 میلیون خودرو در کشور تردد داشت که در حال حاضر این رقم به 11 میلیون خودرو رسیده است.

وی با بیان اینکه باید نظام بانکی کشور اصلاح شود تصریح کرد: باید پول در مسیر صحیح توزیع شود و نباید پول در برج‌سازی و یا بورس بازی هدایت شود.

رئیس‌جمهور استفاده صحیح از پول و سرمایه ملی را سبب عمران و آبادانی کشور دانست و افزود: خوشخبتانه با تلاش دولتمردان امروز دسترسی به آموزش و بهداشت به سطح معیارهای جهانی رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *