هراز نیوز :يدالله اکبرزاده فرماندار آمل با اشاره به اينکه 453 شعبه اخذ راي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي در شهرستان آمل در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از اين تعداد 428 شعبه ثابت و 25 شعبه سيار خواهد بود.

وي گفت: در سال جاري 885 صندوق اخذ راي براي انتخابات در نظر گرفته شده که اين ميزان نسبت به انتخابات گذشته دو صندوق اضافه‌تر است که آن نيز براي سهولت دسترسي مردم تهيه شده است.

اکبرزاده با اعلام جزئيات شعبات و صندوق‌هاي اخذ راي در بخش‌ها و شهرهاي اين شهرستان تصريح کرد: در بخش مرکزي آمل 97 شعبه با 193 صندوق در نظر گرفته شده که از اين تعداد 96 صندوق ثابت و يک صندوق سيار خواهد بود.

فرماندار آمل افزود: در بخش دابودشت 90 شعبه با 179 صندوق راه‌اندازي مي‌شود که 89 صندوق ثابت و يک صندوق سيار خواهد بود.

وي ابراز داشت: در بخش لاريجان 53 شعبه با 95 صندوق در نظر گرفته شده که 42 صندوق ثابت و 11 صندوق نيز سيار خواهد بود.

اکبرزاده يادآور شد: در بخش امامزاده عبدالله 39 شعبه با 72 صندوق خواهد بود که از اين تعداد 33 صندوق ثابت و شش صندوق سيار است.

وي گفت: در بخش دشت‌سر 43 شعبه با 85 صندوق خواهد بود که 41 صندوق ثابت و ئ. صندوق سيار در نظر گرفته شده است.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان آمل با اشاره به شعبات اخذ راي در شهرهاي شهرستان آمل اظهار داشت: در شهر آمل 120 شعبه با 237 صندوق اخذ راي به صورت 117 صندوق ثابت و سه صندوق سيار جمع آوري آراء مردم را بر عهده خواهند داشت.

وي افزود: در شهر دابودشت دو شعبه با چهار صندوق ثابت، در شهر امامزاده عبدالله شش شعبه با 12 صندوق ثابت، در شهر گزنک يک شعبه با دو صندوق ثابت، در شهر رينه دو شعبه با چهار صندوق به صورت يک سيار و يک ثابت در نظر گرفته شده است.

اکبرزاده با اعلام اينکه در مجموع 131 شعبه شهري با 261 صندوق در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: در مجموع شهري 127 صندوق ثابت و چهار صندوق سيار خواهد بود.

اين مسئول با اشاره به اينکه در مجموع روستايي 322 شعبه با 624 صندوق خواهد بود، بيان کرد: در مجموع روستائي 301 صندوق ثابت و 21 صندوق سيار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *