آیت‌الله قربانی خطاب به دکتر قالیباف: حتما شما توان اداره کشور را دارید

 

دکتر محمد باقر قالیباف در فضایی دوستانه با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد. آیت‌الله قربانی ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با قالیباف و گفتن خیر مقدم به او گفت: شما در هر پست و سمتی که بودید، وظایف خود را به خوبی انجام دادید، کسی که تهران را به این خوبی اداره کرده ، حتما توانایی اداره کشور را دارد. ما امیدواریم رئیس جمهوری نصیب مملکت شود که گذشته و حال او وضعیت روشنی را به ما نشان دهد.

وی با بیان شرایط حساس سیاسی امروز، اصولگرایان را به حمایت از یک نامزد واحد دعوت کرد و گفت: کسی که برای حضور در انتخابات پیش رو اعلام آمادگی کرده‌اند، با یکدیگر تفاوت دیدگاه بسیار دارند. طبیعتا آنهایی که پیرو راه رهبر هستند با دیگران فرق دارند. نگرانی من این است که اصولگرایان و ولایتمداران با اختلاف کلمه صحنه را به دیگران واگذار کنند. انتظار ما و مردم ولایتمدار گیلان این است که عزیزانی که در خط ولایت حرکت می کنند و گوش به فرمان رهبری دارند، به نفع فرد اصلح کنار بروند که اگر چنین نشود و هر کس بگوید من، فرد دیگری می آید و پيروز میدان می شود. نامزدهای اصولگرا باید کنار یکدیگر بنشینند و در بین خود فرد اصلح را پیدا کنند.

وی خطاب به قالیباف گفت: یکی از دوستان می گفت آقای قالیباف تهران را به شکلی اداره کرده که تمام فعالیت مدیران قبلی- که موفقیت‌هایی نیز داشته‌اند‏ – به فراموشی سپرده شده‌. امیدواریم رئیس جمهوری انتخاب شود که این کشتی طوفان زده را به ساحل آرامش برساند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *