در پی انتشار خبری از سوی پایگاه اطلاع رسانی رجا نیوز  با عنوان “كدام كانديدا با 40 سايت تبليغاتي وارد انتخابات شده است؟”و ذکر نام پایگاه خبری هراز نیوز در این خبر پاسخی خطاب به مدیر مسوول رجا نیوز منتشر شد .

مدیر محترم  پایگاه اطلاع رسانی  رجا نیوز

سلام علیکم

به استحضار جنابعالی می رساند در تاریخ 25 اردیبهشت ماه خبری در آن پایگاه خبری منتشر شد با عنوان كدام كانديدا با 40 سايت تبليغاتي وارد انتخابات شده است؟ + اسامي سايت ها

که  متاسفانه در یک بی اخلاقی رسانه ای و بدون تحقیقات لازم و فقط  با مراجعه به  سایت  هوادار دکتر محمد باقر قالیباف که اسامی سایتهای حامی وی را منتشر کرده بود  تهمتی ناروا را در اذهان و افکار عمومی القا کرده اید .

متاسفانه در اسامی منتشر شده نام پایگاه خبری هراز نیوز نیز به چشم می خورد که لازم است توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی تقدیم نماییم لذا خواهشمند است دستورات لازم را جهت انتشار این مطلب  در پایگاه خبری رجا نیوز صادر فرمایید .

1)      تقریبا کمتر کاربر اینترنتی است که پایگاه خبری رجا نیوز را جزو سایتهای خبری ارزشی و اخلاق مدار طبقه بندی نکند اما آیا کسی می تواند بی دلیل   حمایتهای سایت رجا نیوز از شخصیتهای انقلاب  ویا نقش ماندگار شما در افشا چهره فتنه گران ، رجا را  در زمره سایتهای تبلیغاتی که درقبال درج مطالب پول دریافت می کنند قرار دهد .

2)      اگر اتفاقا در جریان فتنه یک وب سایت مستقل نام پایگاه اطلاع رسانی رجا نیوز را به عنوان وب سایت همسو برای مقابله با فتنه معرفی می کرد کسی حق داشت که اینگونه که شما امروز فکر می کنید بیاندیشد .

3)      شاید بفرماید فتنه دیروز با تبلیغات امروز متفاوت است که در این صورت باید عرض کنیم هیچ  تفاوتی بین نبرد نرم دیروز و دفاع از یک چهره مدافع اسلام ، انقلاب ، امام و شهدا نمی بینیم .

4)      آیا می شود به راحتی از کنار تخریب معنی دار یک چهره انقلابی که همه وجودش را فدای نظام کرده است گذشت ؟شخصیتی که در هر عرصه ای که ماموریتی به او محول شده تمام تلاشش را معطوف به حفظ ارزشها و ادای وظیفه به بهترین شکل نموده است ، آیا هجمه سنگین رسانه های بیگانه ، حملات شدید رسانه ای جریان انحراف ، شبهات بی پایه جریانات تندرو و بالاخره ترش رویی فتنه گران به شخصیت محمد باقر قالیباف برای شما معنی دار نیست ؟

5)      مدیر محترم رجا نیوز اگر شما و همکاران گرامی تان دیروز در فتنه 88 احساس تکلیف کردید و بی مزد قلم تان را برای دفاع از ارزش ها بکار بستید و حاضر شدید بالاتر از جان ، آبرویتان را هم برای انقلاب و ارزش ها فدا کنید ، سایت خبری هراز نیوز هم برای دفاع از یک شخصیت مجاهد و ارزشی چون حاج محمد باقر قالیباف احساس وظیفه نموده است.

6)      خوب است بدانید  پایگاه خبری هراز نیوز کاملا مستقل اداره می شود و تا به حال هیچ کمکی از مساعدت های مرسوم که به برخی از وب سایت های خبری اهدا شده است از هیچ نهاد دولتی  دریافت نکرده است .

7)      همچنین این پایگاه خبری هیچ گونه مساعدت مالی از آقای دکتر محمد باقر قالیباف ، ستاد و بستگان ایشان تحت هر عنوانی دریافت نکرده است و هیچ قول ، تعهد کتبی و یا شفاهی و یا وعده ای از طرف موارد مذکور برای درج تبلیغات و دریافت مساعدت مالی نداشته است و تاکنون هیچ مطلب کذب ویا دارای سو گیری را علیه رقبای ایشان و یا به نفع وی منتشر نکرده است .

8)      تا آنجایی که اینجانب خبر دارم دکترقالیباف تنها کاندیدایی است که در دوره قبل میزان هزینه تبلیغاتی خودرا منتشر کرده است که متاسفانه دستاویز امروز شما قرار گرفته است ، درصورتیکه هزینه های تبلیغاتی دیگر کاندیداها کمتر از او نبوده و هیچگاه از سوی انها منتشر نشده است .

9)      در حال حاضر قالیباف تنها کاندیدایی است که برای اعلام میزان هزینه تبلیغاتی از  سایر نامزدها  دعوت به عمل آورده است .

10)  به اطلاع شما می رساند لینک مذکور به درخواست مدیر مسوول هراز نیوز در سایت هواداران قالیباف درج شده است وهیچ ارتباطی به برنامه تبلیغاتی ایشان ندارد ،البته هراز نیوز با افتخار کار اطلاع رسانی این سرباز ولایت را بی مزد و منت خواهد پذیرفت .

 

 

صحت و سلامت شما را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند منان خواستارم .

ومن الله التوفیق

برادر شما روزبه نصیری آملی

14 thoughts on “پاسخی به خبر کذب رجا نیوز / هراز نیوز بی مزد و منت کار اطلاع رسانی سرباز ولایت را پذیرفت”
  1. رجا نیوز به خودی ها هم رحم نمیکند چه برسد به رقبای انتخاباتی.

  2. بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم
    یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت.
    رندان تشنه لب را آبی نمی‌دهد کس
    گویی ولی شناسان رفتند از این ولایت

  3. سایت روجانیوز
    (نقدنامه ای اخلاقی انقلابی بر سایت رجانیوز)
    rojanews.com

    گفتم شاید مناسب باشه این سایت رو بهتون معرفی کنم!
    حرف دل خیلی ها رو می زنه!

  4. راست گفت دیگه تابلو شما داری طرفداری قالیباف میکنی عزیز….
    نماینده محترمم که معلومه ……؟؟؟؟

  5. هراز نیوز از اقای یوسفیان خط میگیره و اقای یوسفیان هم طرفدار قالیباف,هرچند میدونم اینو نمیزارید

  6. مشاهده بعداز انتخابات .رجانیوز به خاطر استفاده از پول بیت المال به نفع افراد خاص بزودی تمامی مدیانش رد صلاحیت می شوند ..
    خبر دوم حمله سایتهای آملی به نیروی های ارزش شهرستان آمل در استاه انتخابات

  7. حق با رجا نیوزه راست میگه شما داری از کاندیدایه مورد نظرت حمایت میکنی و دیگر کاندیداها رو میکوبی …

  8. بی اخلاقی سایت رجا نیوز همچنان ادامه دارد
    رجا نیوز در یک اقدام غیر اخلاقی سایتهایی که از شخصیت دکتر قالیباف دفاع می کنند را تبلیغاتی می نامد
    و برخلاف قانون پاسخ ارسالی مدیر مسوول هراز نیوز را منتشر نکرد
    این است منطق آزادی بیان آقایان
    همین مقدار برای پاسخ به انسانهای جمود و جاهل کافی است

  9. رزمندگان فراموش‌شدگان جنگ تاریخ ایران
    ———-
    نمایندگان محترم مجلس در این روزهای رسیدگی به هزینه های بودجه از خودشان رشادت بخرج دهند و مستمری حقوق رزمندگان را تصویب کنند
    و دولت محترم را ملزم به اجرای پرداخت مستمری به رزمندگان کنند .
    و دولت محترم هم قانون پرداخت مستمری به رزمندگان را خیلی فوری و بالفور اجرایی کند .
    تا این ظلم مستمری حقوق نگرفتن رزمندگان پایان یابد .
    انشاالله
    ——-

    کد خبر: 2059467 تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۲/۳۱ – ۰۸:۲۷ =

    پانزدهمین جلسه علنی مجلس با ریاست باهنر آغاز شد
    پانزدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی بخش های هزینه ای بودجه کل کشور آغاز شد.
    به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، پانزدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور ادامه بررسی جزئیات بخش هزینه ای لایحه بودجه 1392 کل کشور با ریاست باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

    قرار است در جلسه علنی امروز در دو نوبت صبح و عصر بخش های هزینه ای لایحه بودجه مربوط به حمایت از تولید و بخش واگذاری ها بررسی و تصویب شود.

    به گزارش مهر در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی نمایندگان بخش های هزینه ای مربوط به صندوق توسعه ملی را بررسی و تصویب کردند .
    ————–

    حق الناس
    شنيده بود كه با لباس غصبي نمي شود نماز خواند. شنيده بود كه برزمين غصبي و يا با لباس غصبي هم نمي شود نماز خواند . بايد مي دانست كه اينها همه حقوق مادي افراد است ، كه دراين صورت به راحتي مي شود همه ي آنها را جبران كرد. متوجه نبود كه چقدر از حقوق معنوي مردم بر دوش او است . عادي شده بود : غيبت هاي بسيار ، تهمت ها ، بدانديشي ، بد بيني وبد گويي نسبت به ديگران و خلاصه بردن آبروي ديگران . اينها فقط بخشي از حقوق معنوي كساني بود كه به آنها بدهكار شده بود.

    خوانده بود : خداوند از چهار گناه بزرگ به سختي مي گذرد كه يكي از آنها بردن آبروي ديگران است.

    با همه ي باري كه روي دوشش براي از بين بردن حقوق معنوي افراد بود بازهم به نماز مي ايستاد . مدتها بود كه شانه هايش سنگيني مي كرد ولي خود را از بار آن رها نمي كرد. باورش نشده بود كه اين نمازها اصلا قبول نيست .

    در صف نماز سعي كرد خود را جاهاي خالي در صف هاي اول جا كند. خدا همه جا بود و ديد . خدا گفت : حق الناس متعلق به آنهايي است كه بدهكارشان هستي ! و من تفسير كردم كه حق الناس اولي تر و مقدم تر از حق الله است كه ارحم الراحمين است. پگاه
    ————-
    متاسفانه در جامعه ما ضایع کردن حقوق توسط برخی مردم نوعی زرنگی و تیز بودن به حساب میاد!!!..

    درحالی که یا میفهمیم!!…یا نمیدونیم.

    ماشالا که خوب بلدیم توجیه کنیم!.

    امام علی(ع): گناهی که بخشیده نمیشود ستم بندگان نسبت به یکدیگر است.همانا خداوند روز قیامت به عزت وجلال خود سوگند یاد میکند که از ظلم هیچ ظالمی نمی گذرد اگرچه به مقدار زدن دستی به دست دیگر باشد…(معادفلسفی ج3،ص172،از کتاب اصول کافی)
    ————-
    http://mkhakpour9.persianblog.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *