به همت واحد فرهنگی کمیته امداد ساری و با حضور زنان سرپرست خانوار و دختران ممتاز در امر تحصیل جشنی بمناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و روز زن برگزار شده و در پایان هدایائی برسم یادبود اهداء شد. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان ساری قنبر بریمانی مدیر شهرستان با تبریک این میلاد مسعود و برشمردن ابعاد شخصیتی و اجتماعی حضرت زهرا(س) همگان را به تأسی ازاین بانوی بی بدیل الهی دعوت کرد و رمز موفقیت و سربلندی بانوان را حرکت در مسیرایشان نامید.

 

تبریک مدیر کمیته امداد ساری به جامعه معلمین

 

قنبری بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان ساری گرامیداشت هفته معلم و تقارن آن با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) را به جامعه معلمین تبریک گفته و هدایائی برسم یادبود اهداء شد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد ساری در مدیر کمیته امداد ساری در اقدامی نمادین به همراه جمعی از همکاران خود با حضور در دبیرستان مرحوم غفاری هفته معلم را به مدیر و مجموعه آموزشی این دبرستان تبریک گفت . مدیر کمیته امداد شهرستان ساری با توصیف ویژگیهای خدمات رسانی در امداد و فعالیتهای آموزشی تربیتی , بنا به فرمایش رهبری خدمت در نهاد امداد امام را نیز بنا جزو کار انبیا دانستند و بر لزوم توجه عمیق به موضوع تربیت و ریشه کنی فقر تأکید کردند.

 

برگزاری گرامیداشت هفته معلم در خوابگاه دانش آموزی کمیته امداد ساری

به همت مدیریت خوابگاه دانش آموزی رهپویان ولایت آئین گرامیداشت استاد شهید مطهری و هفته معلم و با حضور جمعی از اساتید و دانش آموزان این مرکز برگزار شد. در این آئین گرامیداشت یکی از کارشناسان فرهنگی با ایراد سخنان معلمین را ادامه دهنده راه انبیا دانسته و با توجه به رسالت آموزشی در آموزش و پرورش تربیت را اصل مهم و کلیدی در این امر عنوان کرد. وی با توجه به انجام هزینه های مربوطه برای فراهم کردن امکانات رفاهی و تحصیلی برای دانش آموزان از آنان خواست تا با تزکیه و کوشش علمی برای آینده خود و جامعه تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *