مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل از کمک‌رسانی 50 میلیون ریالی آملی‌ها به زلزله‌زدگان بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، رمضان علیپور رئیس این نهاد با اعلام اینکه همه ما انسان‌ها باید در مواقع نیاز دست یکدیگر را بگیریم و کمک‌رسان هم باشیم، اظهار داشت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان برای مردم داغدیده و خسارت‌دیده زلزله دلخراش استان بوشهر از ابتدای هفته فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این پایگاه‌ها که در میدان 17 شهریور در مرکز شهرستان و اداره کميته امداد آمل به مدت یک هفته دایر بودند تا امروز جمعه آماده دریافت کمک‌های جنسی، غیرجنسی و نقدی آملی‌های نوع‌دوست بودند و در این راستا نیز مردم آمل بیش از 50 میلیون ریال به این اقشار آسیب‌دیده کمک کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل تصریح کرد: در راستاي نوع‌دوستی و تاکيدات مقام معظم رهبري نسبت به حمايت و دستگيري از آسيب‌ديدگان اين زلزله این آمادگي دریافت کمک‌هاي مردمی انجام شده تا در سریع‌ترین زمان به دست هموطنان خسارت‌ديده برسد.

علیپور یادآور شد: جهت رفاه حال مردم نیز شماره حساب 8888 کميته امداد امام خميني( ره ) نزد بانک ملي تمام شعب در سراسر کشور و تمام عابر بانک‌ها آماده دریافت کمک‌های مردمی بوده و همچنین پورتال اطلاع‌رساني اين نهاد و روش تخصيص مساعدت از سوي مشترکين تلفن‌هاي همراه اول و ايرانسل با استفاده از شماره گيري≠3333*733* در زمينه کمک‌هاي مردمي فعال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما در منطقه زلزله‌زده بوشهر و لزوم رسيدگي هرچه سريعتر به وضعيت کودکان، زنان و سالخوردگان آسيب‌ديده مردم کشورمان با یاری و مساعدت خود می‌توانند یار و همراه مردم آسیب‌دیده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *