یکی از نمایندگان مجلس آخرین فیش حقوقی خود را برای اطلاع عموم مردم در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

 

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران نوشت: حقوق نمایندگان مجلس همواره به عنوان یکی از موضوعاتی است که حرف و حدیث‌‌های زیادی در خصوص میزان آن مطرح می‌شود.

این موضوع در مجلس نهم توسط برخی نمایندگان، علنی شده تا جایی که آنها میزان حقوق دریافتی خود از مجلس را اعلام کردند.

نادر قاضی‌پور یکی از این نمایندگان است که چندی پیش در مصاحبه تفصیلی با باشگاه خبرنگاران رقم دقیق حقوق دریافتی خود را اعلام کرد.

از این جهت وی آخرین فیش حقوقی خود(حقوق فروردین‌ماه) را در اختیار ما قرار داد.

میزان دریافتی نماینده ارومیه به شرح زیر است:

حقوق پایه: 24.753.750

عائله‌مندی: 966.000

روند ماه قبل: 375

حق اولاد: 483.000

حق ایثارگری و جانبازی: 1.066.625 به عبارت دیگر دو میلیون و دویست و هشت هزار تومان.

One thought on “آخرین فیش حقوقی یک نماینده مجلس+عکس”
  1. خوشبختانه ايشان نماينده پاك دستي هستند. در مقابل متاسفانه معدود نمايندگاني هستند كه طبق برخي شنيده ها براي راه اندازي، تسهيل در دستيابي به منابع و پيگيري ويژه يك طرح توليدي و عمراني بزرگ در سطح ملي يا منطقه اي از متقاضيان اين گونه موارد پورسانت و يا درصد مي گيرند. با فشار آوردن روي مديران دولتي و بعضا تهديد آنها اقدام به اخذ امتيازهاي خاص براي منصوبين خود و يا شركا نانوشته خود مي كنند. براي پيگيري برخي انتصابات مديريتي انتظار جبران زحمات دارند. به اسم كمك به افراد نيازمند، موارد و امتيازاتي را از برخي مديران ضعيف دستگاه هاي دولتي گرفته و به سليقه خود هزينه مي كنند. همسو با برخي جريان ها و رويدادها شده و كاسبي راه مي اندازند. غير از پست فروشي و كارچاق كني، رانت طلبي ويژه با رويكرد اقتصادي دارند. تهديد به طرح سوال ، تحقيق و تفحص و استيضاح از ديگر حربه هاي اين گروه در دستيابي به منابع نامشروع است.
    اين در حالي است كه طرح نظارت بر كار نمايندگان كما في سابق وضع مشخصي ندارد. آيا عقل سليم مي پذيرد كه برخي از افراد خاص بين 300 ميليون تا يك ميليارد براي ورود به مجلس بپردازند و به ماهي سه ميليون تومان دل خوش باشند؟؟؟
    باز تكرار مي كنم كه خوشبختانه افراد مبتلا به اين فساد مهلك مديريتي- سياسي ، بسيار بسيار اندك هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *