رئیس سازمان بسیج مستضعفین بومی‌سازی کالاهای فرهنگی را از طریق رادیو و تلویزیون امری لازم دانست و گفت: رسانه‌های غربی هیچ‌گونه تجانسی با آموزه‌های دینی و ارزشی ما ندارند.

خبرگزاری فارس: تلويزيون غرب تجانسی با آموزه‌های دینی ما ندارند

فارس : محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین بسیج رسانه استان فارس که در جوار حرم مطهر حضرت رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به حضور رسانه‌های شنیداری، گفتاری، فیلمبرداران و خبرنگاران در دوران دفاع مقدس جای بسیج رسانه‌ها در کشور خالی بود.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت رسانه دفاع از مظلوم در برابر ظالم است، افزود: حضور رسا‌نه‌‌های ملی و نوشتاری و آنهایی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند در برابر جنگ نرم بسیار چشمگیر و ضروری بوده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود دوران دفاع مقدس را یکی از درخشان‌ترین دوران تاریخی ملت از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی برشمرد.
نقدی بومی‌سازی کالاهای فرهنگی را از طریق رادیو و تلویزیون امری لازم دانست و گفت: رسانه‌های غربی هیچ‌گونه تجانسی با آموزه‌های دینی و ارزشی ما ندارند.
وی تصریح کرد: فرهنگ غرب در قالب رسانه در جلب و جذب مخاطب به دروغ‌گویی، پوچ‌گرایی، هرزه‌گویی که مغایر با اخلاق اسلامی ما بوده، پرداخته است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: رسانه‌های گفتاری و شنیداری به وسیله استخراج فرهنگ بومی و دینی به زبان دنیا در ترویج فرهنگ اسلامی تلاش ‌کنند.
وی اظهار داشت: در رسانه‌های ما اگر انسان تلاشگر و خلاق، مرکز جوشش و عمل نباشد، در انتقال پیام دچار لغزش شده و در نتیجه فرهنگ غربی بر جامعه حاکمیت پیدا می‌کند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در ادامه این مراسم طی سخنانی گفت: با عنایت خداوند استان فارس به عنوان پیشگام در تشکیل بسیج رسانه نسبت به دیگر مراکز استان‌ها قرار گرفته است.
غلامحسین غیب‌پرور خاطرنشان کرد: هفته آینده شاهد تشکیل شورای بسیج رسانه‌ای در استان فارس هستیم.
وی اضافه کرد: در این شورا بر تعیین بودجه و برنامه‌های تنظیمی تصمیم‌گیری می‌شود.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه سپاه هیچ‌گونه دخالتی در انتخابات شورای عالی بسیج رسانه‌ای استان فارس نمی‌کند، گفت: نقش سپاه در این شورا راهبردی و هدایتی است.
در پایان طی حکمی میلاد امیری نژاد به عنوان فرمانده بسیج رسانه‌های استان فارس معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *