بلاغ،با وجود سپری شدن چند ماه از تغییر نام کله بست به هادی شهر با دستور استاندار مازندران، هنوز  دستور تجمیع از سوی استانداری صادر نشده است.

با تصویب تغییر نام کله بست به هادی شهر و تجمیع میربازار و کیخا محله با این منطقه، متاسفانه استانداری مازندران همچنان در ابلاغ این دستور تعلل می کند.

اما از سویی شنیده ها حاکی است این ابلاغ به فرمانداری بابلسر از سوی استانداری مازندران انجام شده و کوتاهی از سوی فرمانداری صورت گرفته است.

به نقل از منابع آگاه، فرمانداری بابلسر نیز در جلسه شورای اداری با اعلام اینکه کله بست به هادی شهر تغییر نام یافته است، این مصوبه را بدون ابلاغ کتبی، رسمی اعلام کرده است.

به نظر میرسد فشارهای وارده از سوی شورای اسلامی هادی شهر  که از مخالفان تغییر نام شهر زادگاه آیت الله هادی روحانی نماینده فقید ولی فقیه در استان مازندران، به هادی شهر می باشند موجب عدم ابلاغ این دستور از سوی فرمانداری شده است.

به نقل از منابع آگاه، مقاومت های اعضای شورای این شهر برای عدم تغییر نام کله بست به هادی شهر تنها به اعتراض و رایزنی در استانداری و مخالفت با اجرای این مصوبه ختم نمی شود، بلکه خانم کعبه توسلی یکی از اعضای این شورا در فضای مجازی و در صفحه فیس بوک خود  اقدام به ابراز مخالفت خود و تصویب تغییر نام این مناطق به هادی شهر را اقدامی زورگویانه و دور از قانون اعلام کرد.

گفتنی است با تجمیع این سه منطقه در قالب هادی شهر، از میان داوطلبان و منتخبان مردم در انتخابات شوراها، تنها یک شورای شهر تشکیل خواهد شد.

اما موضوع به همین جا ختم نشد و تلاش شورای این شهر برای مسکوت گذاشتن این موضوع اکنون مورد اعتراض مردم این شهر قرار گرفته است.

کعبه توسلی

کعبه توسلی

اطلاعات :
2 thoughts on “اعتراض فیس بوکی عضوشورا /کله بست یا هادی شهر !”
  1. تحلیل خبر نگار سایت بلاغ نادرست است.حقیقت در کامنت است.ا اعضای شورای شهر کله بست بسیار مصر و پرتلاش برای الحاق هر چه سریعتر دو روستا بوده اند و کسی با تغییر نام مناطق مخالف نیست که در تیتر آمده.از ابتدا تغییر نام شرط میربازار برای الحاق بوده است.اعضای شورای شهر کله بست جهت یافتن دلیل تاخیر اجرایی شدن الحاق بارها پیگیری و از مقامات گله مند بوده اند.خواهشمندم خبر کذب و غیر موثق انعکاس ندهید.منبع موثق شورا است.به گفته ها و حدس و گمانها آن هم از جانب مخالفان داخلی و همچنین رقبای انتخاباتی توجه نفرمایید.بهتر می بود پس از اطمینان از صحت یا عدم صحت خبر سایت بلاغ آن را منتقل یا اصلاح می کردید.

  2. بسیارحرفهای کوتاه بینانه ای بود معلومه سوادزیادی ندارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *