حجت الاسلام علی اصغری رییس دفتر فرهنگ اسلامی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی گفت : در ایام شهادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه با کاروان فاطمیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد .

اصغری  در خصوص اهداف برگزاری ویژه برنامه با کاروان فاطمیه در این واحد دانشگاهی  تصریح کرد:همزمان با ایام شهادت مهربان ترین مادر، حبیبه ی حق و شفیعه ی حشرهموکه وصله های چادر و بوریای خانه اش، تمنیات و تمایلات خاکیان را به هیچ می انگاشت ویژه برنامه با کاروان فاطمیه برای تبلور عملی تجلی فرهنگ فاطمی در دانشگاه برگزار شد .

وی اذعان داشت : حضرت صدیقه کبری (س)بزرگ بانویی است که صالحان و صدیقین و مقربان ملکوت، آرزومند خدمتگزاری خاندان خدایی اش هستند  و بانوان برگزیده ی حق ، رفت و روب آستانه ی خانه ی اهل بیت(ع) را تمنا می کنندو فاطمه (س) آن  کسی که دستان مبارکش بوسه گاه اشرف رسولان عالم حضرت محمد مصطفی (ص) بود.

رییس دفتر فرهنگ اسلامی  واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی تصریح کرد : امروز با حضور دکتر فاضل لاریجانی  اساتید و کارکنان این دانشگاه  با زمزمه دعای زیارت عاشورا در اولین ساعت کاری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) ، لحظاتی معنوی و مقدس را با حال و هوای فاطمی و حسینی در فضای دانشگاه ترنم بخشیدند.

امام جماعت واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی گفت : پخش نذری بعد از مراسم زیارت عاشورا از سوی همکاران خصوصا دکتر لاریجانی ریاست دانشگاه هم از جمله برنامه های امروز بود .

وی  برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی را در طول ایام فاطمیه از جمله برنامه های دیگر این ویژه برنامه دانست و گفت : دانشجویان عزیز از برگزاری این برنامه ها استقبال خوبی به عمل آوردند .

خاطر نشان می کند: مراسم با کاروان فاطمیه از دوم تا پنجم جمادی الثانی از سوی هیات مذهبی دانشجویان و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *