هتل شهرداری آمل با واگذاری به شرکت سهام عدالت آمل طلسم هتل دار نشدن این شهر را می‌شکند.

ساختمان سابق بسیج آمل در کنار پل معلق این شهر یکی از بناهای قدیمی و میراثی شهرستان آمل متعلق به دوره پهلوی اول است.

این ساختمان که در زمان حماسه اسلامی 6 بهمن سال 60 این شهرستان، مرکز دفاع و مقاومت بوده است سوم خرداد سال 90 با هزینه‌ای حدود 450 میلیون تومان توسط سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل بازسازی و قرار شد تبدیل به هتل شود.

ساختمانی که چند سالی است به نام هتل شهرداری شناخته می‌شود اما با پیشنهاداتی مانند احداث موزه شش بهمن نیز مواجه شد اما تبدیل آن به نخستین هتل شهر آمل دغدغه جدی‌تری بود.

این ساختمان در حدود دو سالی که از بازسازی آن می‌گذرد یکی از دغدغه‌های شهرداری آمل به شمار می‌رفت و پای ثابت انتقادات از این مجموعه بود.

عدم تعیین تکلیف این مجموعه یکی از نقاط ضعف شورای اسلامی شهر آمل در بکارگیری بخش خصوصی در این شهر شمرده می‌شد و این امر تا جایی پیش رفت که در زمان‌هایی شهرداری اعلام کرد که سازمان بهسازی و نوسازی خود مسئولیت هتل‌دار کردن شهر آمل را بر عهده می‌گیرد.

حالا در یکی دو روز اخیر، پارچه نوشته‌ای بر سر در این هتل توجه همه را به خود جلب کرده است، اینکه شرکت سهام عدالت آمل با در اختیار گرفتن هتل شهرداری آن را برای بهره‌برداری آماده می‌کند.

اعلام جزییات واگذاری

شهردار آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید واگذاری هتل شهرداری به این شرکت بیان کرد: این هتل به شرکت سهام عدالت آمل واگذار شده و در سوم خرداد امسال افتتاح می‌شود.

احمد امیرسلیمانی با تاکید بر اینکه شهرداری آمل برای کاهش تصدی‌گری خود این هتل را به بهره‌بردار خصوصی واگذار کرده است، یادآور شد: در این زمینه با شرکت‌ها و بخش‌های مختلفی مذاکره شد تا بتوانیم این هتل را به بهترین گزینه واگذار کنیم.

وی افزود: شرکت سهام عدالت آمل در قراردادی 12 ساله این هتل را در اختیار گرفته است.

امیرسلیمانی گفت: شرکت سهام عدالت آمل ماهانه 10 میلیون تومان بابت اجاره این ساختمان پرداخت می‌کند و با تجهیز آن این هتل را به یک هتل سه ستاره تبدیل می‌کند.

شهردار آمل معتقد است تلاش کردیم این ساختمان به یک هتل در شهر تبدیل شود تا به عنوان نخستین هتل شهر آمل، طلسم هتل دار نشدن این شهر را بشکنیم زیرا برخی معتقد بودند آمل قابلیت هتل‌دار شدن را ندارد.

به گزارش فارس؛ هتل شهرداری آمل دارای 800 مترمربع زیربنا در دو طبقه است.

این هتل دارای 17 سوئیت، یک رستوران سنتی و یک رستوران مدرن و بیش از 5 هزار متر پارکینگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *