هراز نیوز – سرویس ورزشی – جمشید پناه معاون توسعه ورزش  و جوانان مازندران در این باره  به خبرنگار هراز نیوز  گفت : بعد از استعفا خانم قلی زاده مجمع والیبال مازندران جهت برگزاری انتخابات جلسه ای برگزار و مقرر شد تا از  واجدیم شرایط  که تمایل به احراز پست هیات والیبال مازندران را دارند، ثبت نام به عمل آید .

جمشید پناه تصریح کرد :برهمین اساس تعداد 5 نفر به اسامی قاسمی ، اکبری ، وفایی نژاد از شهرستان ساری ، خانپور از بابل و هاشم قبادی راد و افشین علیایی از آمل ثبت نام کردند که علیایی قرار بود مدارک خودش را بیاورد که هنوز بدست مانرسید.

 وی اذعان داشت :این اداره اسامی 5 کاندیدا را جهت مراحل اداری  و تعیین صلاحیت به ارگانهای مربوط ارسال که بعد از تعیین صلاحیت به فدراسیون والیبال معرفی و انتخابات را برگزار خواهیم کرد .

به گزارش هراز نیوز شنیده ها حاکی از آن دارد در بین کاندیداها شاخص ترین آنها هاشم قبادی راد می باشد ، نامبرده که در دهه شصت به مدت 12 سال مسئولیت هیات والیبال مازندران که گلستان هم جز و این استان بوده  را به عهده داشت.

قبادی را می توان  از تاثیرگذارترین مازنی ها در والیبال کشور دانست که  دارای  کارنامه قابل قبول است .

از جمله می شود به با حضورقبادی در  تیم های خارجی اشاره کرد ، همچنین قهرمانی تیم بزرگسالان مازندران در مسابقات قهرمانی کشور در 4 دوره قهرمانی ، قهرمانی تیم جوانان در 6 دوره قهرمانی ایران، عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال در دوره یزدانی خرم ، سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی در کشور بحرین ، ضمن اینکه برگزاری مسابقات لیگ والیبال مازندران در دوره بزرگسالان و جوانان را در دوره خدمتش  یدک می کشد.

نعمت الله قربانی ، هراز نیوز ،آمل  

18 thoughts on “انتخابات هیات والیبال مازندران و حضور قبادی”
  1. د اگه برند نبود نمیدزدیدیش که!
    اینم بدون خیلی بیشتر از کو کا کولا است
    در ضمن اشعار در متون اینچنینی و طنزاگر هزار ایراد فنی هم داشته باشه اهمیتی ندارد(رجوع شود به کتاب شعر پارسی-صفحه 147-استاد بهروز خسروانی)
    ضمنا لودگی با مسخره بازی نقطه مقابل طنزه،هر کس به اندازه درک و فهم خودش از محیط پیرامونش برداشت داره،عیب نداره شما هم ما رو یکی از شخصیتهای کارتونی ببین
    بهتر از اینه که “هی” باشیم!! بعدش نمون! باشیم!
    همون ،نمون برو بزاز باد بیاد!
    بعدشم اگه میتونی تو هم ،هی از این شعرا بگو!
    یا حق

  2. سلام اقای قبادی من من یک والیبالیست هستم و درباشگاه متل قو هستم از شما خواهش میکنم که کمی سخت گیری کنید چون باشگاه ما مارا به مسابقات نمی برد نمی دانم چرا ولی من در اینتر نت دیدم که این چند وقتی مسابقات زیادی روی داده است لطفامتنم را بخوانید و کمی سخت گیری کنید

  3. درضمن اسم مربی مان هم اقای حسن منصور ابادی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *