هرازنیوز :مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، در بازديد از شهرك صنعتي امامزاده عبداله ( ع ) آمل ، از آمادگي مركز خدمات فناوري كسب و كار بمنظور بهره مندي صنعتگران از دانش نوين در عرصه صنعت استان ، خبر داد .
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، ابراهيم گوهردهي با اشاره به توانمندي اين مركز در خدمات دهي مختلف علمي و صنعتي به واحدهاي توليدي ، گفت : مركز كسب و كار ، عامل توسعه دانش صنعت در شهركها و نواحي صنعتي استان است .
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ادامه داد : اين مركز ، جهت بهينه سازي بنگاههاي صنعتي و افزايش توان رقابت واحدهاي توليدي در صحنه بازارهاي داخلي و خارجي و بسط و گسترش فرهنگ بهره گيري از خدمات مشاوره اي و بكارگيري از دانش فني و مهندسي ، ايجاد شده است .
گوهردهي تمركززدايي ، اجراي مديريت زمان در توليد و هم افزايي و هم انديشي صاحبان صنايع را از اهداف تشكيل مركز كسب و كار دانست .
وي افزود : ارتقاء سطوح علمي و فناوري در واحدهاي توليدي و صنعتي ، پشتيباني از توسعه بازارهاي متنوع محصولات ، طراحي جديد خطوط توليد ، كمك به افزايش بهره وري و كيفيت توليد ، آموزه هاي نصب و نگهداري ماشين آلات به روشهاي نوين و مشاوره در ايجاد محيط هاي منسجم براي حضور شركتهاي دانش محور و بهره گيري از خدمات مركز فناوري كسب و كار ، از مزاياي اين مركز مي باشد .

لازم بتوضيح است ، مركز فناوري كسب و كار ، در شهرك صنعتي امامزاده عبداله ( ع ) آمل ، در زميني به مسـاحت 2400 مترمربع با زيربناي 1700 مترمربع ، در 7 طبقه و با هزينه اي بالغ بر مبلغ 22 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي و داخلي ، احداث شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *