ستادهای انتخاباتی مردمی مهدی چمران وحسن بیادی در انتخابات شورای شهر تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش  تسنیم، مهدی چمران و حسن بیادی رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران با تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران  در حسینه  “مکتــب الائـمه” دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیادی در این دیدار به عملکرد ضعیف شورای شهر تهران در دوره اول پرداخت و خاطرنشان کرد: تفرقه و عدم اتحاد در شورای اول هیچ نتیجه ای نداشت، بلکه کاملا مسئله ای داخلی و شخصی بود.

وی با بیان اینکه شورای دوم کاملا متفاوت از شورای اول بود، اظهارداشت: شورای شهر تهران در دور دوم با هدف خدمت آمد و پاسخگویی به مردم را از اوجب واجبات می دانست و هنوز این رویه در شورای شهر دنبال می شود.

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان افزود: مردم خود باور کردند که اعضای شورای شهر تهران افرادی پاسخگو هستند و دیگر به دنبال تفرقه و تنش نمی گردند.

بیادی در ادامه پاسداری از عزت و کرامت ایران اسلامی را ضروری دانست و تاکید کرد: وظیفه همه ما در این برهه از زمان حفظ کردن و پاسداری از عزت ایران است و نباید بگذاریم به این عزت و قدرت لطمه ای وارد شود.

همچنین مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در این نشست با اشاره به ضرروت اتحاد و وفاق در جامعه اسلامی، گفت: اتحاد در جمهوری اسلامی ایران همیشه جواب داده است، چه در انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس ما شاهد این اتحاد بوده و خواهیم بود.

وی تاکید کرد: اگر در مسیر اتحاد و همدلی قدم برداریم خداوند ما را از مسیر حق جدا نخواهد کرد.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان حمایت خود را از کاندیداتوری مهدی چمران و حسن بیادی در انتخابات شورای شهر تهران اعلام کردند و ستادهای مردمی این دو عضو شورای شهر در انتخابات پیش رو آغاز به کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *