هرازنیوز: رئیس فدراسیون بوکس گفت: کاروان تیم ملی بوکس کشور می تواند در مسابقات جهانی آذربایجان حداقل چهار سهمیه المپیک لندن را کسب کند.

احمد ناطق نوری در گفتگو اظهار داشت: 9 بوکسور هفته گذشته برای شرکت در مسابقات جهانی به جمهوری آذربایجان اعزام شده و آماده رویارویی با حریفان هستند.

وی افزود: فدراسیون جهانی بوکس، مسابقات جهانی آذربایجان را یکی از مراحل کسب سهیمه بازیهای المپیک تعیین کرده و امیدواریم ملی پوشان ایرانی بتوانند درحد و اندازه های خود ظاهر شوند.

رئیس فدراسیون بوکس ادامه داد: از سوی فدارسیون جهانی دو مرحله دیگر برای کسب سهمیه ورودی بازیهای المپیک لندن در سال 2012 تعیین شده که هنوز زمان و مکان آن بازیها مشخص نشده است.

ناطق نوری ادامه داد: مسابقات جهانی بوکس با حضور بیشتر کشورهای عضو فدراسیون جهانی بوکس برای کسب سهمیه المپیک لندن برگزار و این موضوع سطح مسابقات را کیفی ترخواهد کرد.

وی افزود: تیم ملی با نفرات خوبی که از سوی کادر فنی انتخاب شده به مسابقات جهانی اعزام می شود و امید کسب نتایج خوب از این تیم وجود دارد.

مسابقات قهرمانی بوکس جهان برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن از روز دوم مهرماه(امروز) به مدت 17 روز در سالن نمایش و ورزش باکو برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *