مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه تعداد 8 هزار و 400 خانواده بی‌سرپرست مازندرانی تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند، گفت: 43 هزار معلول این استان نیز از خدمات این سازمان بهره می‌برند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روح‌الله ردائی در دیدار با کودکان و نوجوانان مرکز شیرخوارگاه امام سجاد(ع) این شهرستان در روزهای ابتدایی نوروز 92 بیان داشت: تعداد 8 هزار و 400 خانواده بی‌سرپرست مازندرانی در بخش اجتماعی تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند.
وی افزود: همچنین تعداد 43 هزار معلول این استان نیز از خدمات سازمان بهزیستی بهره می‌برند.
ردائی با اعلام اینکه به همراه دیگر نهادهای حمایتی کشور وظیفه سرپرستی، حمایت و نگهداری کودکان بی‌سرپرست را برعهده داریم، گفت: مرکز شیرخوارگاهی نیز در ساری برای کودکان از بدو تولد تا سن 6 سالگی در نظر گرفته شده است تا این کودکان از آسیب‌های متعدد اجتماعی در امان باشند.
مدیرکل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه وظیفه بهزیستی خطیر و شرافت‌مندانه است، تصریح کرد: جامعه هدف ما را افراد با شرافتی تشکیل می‌دهند که ما به عنوان يك نهاد حمايتي باید در خدمت آنها باشیم تا كاهش آسيب‌هاي اجتماعي را به مرور زمان شاهد باشیم.
ردائی با اشاره به اینکه باید آسيب‌ها و تهديدات جدي که قوام و دوام نظام اجتماعي را نشانه گرفته است از خانواده‌ها دور باشد، اذعان داشت: باید با تعامل و روابط عمومی بالا در جهت گره‌گشایی از آلام و دردهای مردم گام برداریم زیرا باید در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي نقشي اصلي داشته باشیم و اقدامات پيشگيرانه را در راس کارهای خود جای دهیم.
رئیس اداره بهزیستی آمل نیز در این بازدید با اعلام اینکه مرکز شیرخوارگاه امام سجاد(ع) آمل یکی از مراکز فعال در این شهرستان است، بیان داشت: باید به کودکان، نونهالان و نوجوانان بدون سرپرست بیشتر از گذشته توجه شود تا آنها احساس کمبود نداشته باشند.
نصرت‌الله حسن‌زاده بیان داشت: در این شهرستان 800 مددجوی مستمری‌بگیر را تحت پوشش داریم البته تعداد 3 هزار و 400 مددجوی اجتماعی را هم سرپرستی می‌کنیم.
 

خبرنگار فارس مازندران؛ قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *